چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول
برای دومین سال پیاپی مرودی فرماندار برتر شد.

محمد مرودی در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی موفق به کسب رتبه برتر شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرعباس، بر اساس نتایج بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی در ارزیابی عملکرد فرمانداری های استان در سال 1401 فرماندار بندرعباس به عنوان فرماندار معرفی شد.

بازخبر/در بخشی از تقدیرنامه اهدایی “مهدی دوستی استاندار و رئیس جشنواره شهید رجایی هرمزگان” خطاب به محمد مرودی ، آمده است: تلاش های ارزشمند و قابل تحسین جنابعالی و همکاران محترمتان در خدمت رسانی و اجرای مسئولیت ها و وظایف اداری موجب شده است در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان در سال ۱۴۰۱ از طرف ستاد جشنواره شهید رجایی به عنوان فرماندار برتر انتخاب شوید.

بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی شامگاه شنبه در سالن فر هنگ سرای طوبی شهر بندرعباس با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، “مهدی دوستی” استاندار و جمعی از مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی برگزار شد.

جشنواره شهید رجایی با هدف شناسایی و معرفی تلاشگران عرصه خدمت به مردم در راستای برنامه های توسعه و تحول اداری، فضای رقابتی سالمی از طریق الگوهای برتر سازمانی میان دستگاههای اجرایی است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *