چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

مذاکرات فولاد با اسطوره ایتالیایی برای جانشینی منصوریان

باشگاه فولاد برای انتخاب سرمربی جدید خود با والتر زنگا وارد مذاکره شده است.

بازخبر/پس از برکناری علیرضا منصوریان از هدایت باشگاه فولاد، مدیران باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید با گزینه های مختلف وارد مذاکره شدند. در روزهای گذشته از حسین فرکی، محرم نویدکیا و حتی ایمان مبعلی به عنوان گزینه های هدایت این تیم نام برده می شد.

اما حالا از این تیم خوزستانی خبر می رسد که مدیران فولاد کار مذاکره با یک گزینه نام آشنا را آغاز کرده اند. والتر زنگا که طی سالهای گذشته چندین بار به تیم های ایرانی از جمله استقلال لینک شده بود، یکی از نفراتی است که نامش به عنوان گزینه جانشینی منصوریان مطرح شده است.

زنگا سابقه هدایت تیم های زیادی را در کارنامه دارد. ستاره سرخ بلگراد، النصر عربستان، الجزیره و النصر امارات، ولورهمپتون انگلیس، کروتونه، کالیاری، پالرمو، کاتانیا ایتالیا و … بخشی از سابقه 23 ساله مربیگری این سرمربی ایتالیایی است.

نکته مهم درباره والتر زنگا این است که او از سال 2020 و پس از پایان همکاری با کالیاری، هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته بود و به تازگی نیز در مسئولیتی تحت عنوان مدیر توسعه در باشگاه پرسیتا اندونزی مشغول فعالیت بوده است.

باید دید بالاخره مدیران فولاد با کدامیک از اسامی مطرح شده به توافق نهایی دست پیدا می کنند و کدام سرمربی هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت؟/ورزش سه

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *