چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

انعقاد ۳۵ قرارداد جدید سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی هرمزگان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری، ۳۵ قرارداد واگذاری در مساحتی بالغ‌بر ۸٫۵ هکتار با سرمایه‌گذاری ۱۷۱ هزار و ۶۷۴ میلیون ریال منعقدشده که توانسته است برای ۳۲۳ نفر شغل ایجاد کند.

باز خبر,به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، بهمن غلام پور در جمع خبرنگاران افزود: از طرح‌های صنعتی فوق ۲۵ واحد صنعتی درزمینهٔ سلولزی و مابقی درزمینهٔ های صنایع غذایی، شیمیایی و فلزی فعالیت می‌کنند.

وی ضمن دعوت از سرمایه‌گذاران استان جهت سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، اضافه کرد: در هرمزگان ۱۸ شهرک و ناحیه صنعتی آماده واگذاری به متقاضیان و سرمایه‌گذاران جهت اجرای طرح‌های صنعتی می‌باشند که با تحقق این امر مشکل اشتغال بخش عظیمی از بیکاران استان مرتفع و شاهد رونق تولید و درنتیجه تحقق اقتصاد مقاومتی در این نقطه از کشور خواهیم بود.

غلام پور، مشکل تهیه مواد اولیه‌، هزینه‌های بالای نگهداری و تعمیر ماشین‌آلات صنعتی ، عدم نقدینگی و سرمایه در گردش را از عمده‌ترین مشکلات صنعتگران استان عنوان کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *