چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

این خودروی چینی از روی هواپیما ساخته شده‌است!/ عکس

دانگ‌فنگ از نسل جدید Voyah Free که یک SUV متوسط ​​تا بزرگ است، رونمایی کرد.طراحی خاص و تهاجمی در کنار امکانات ایمنی خاص، مشخصه این خودروی مهم چینی هستند.

بازخبر/به طور کلی، نسل جدید Voyah Free، اسپرت و تهاجمی است.

جلوپنجره خودرو مشکی شده و لوگوی Voyah در مرکز این قسمت، به همراه نوار نوری که در قسمت جلو قرار دارد، باعث می‌شود خودرو بیشتر قابل تشخیص باشد.دو رنگ خارجی جدید به نام‌های طلایی لعابدار و سبز تیره اضافه شده است که رنگ سبز تیره، یک رنگ انحصاری جدید است.رنگ های بیرونی سیاه و سفید موجود همچنان حفظ می‌شوند.

دانگ‌فنگ ادعا می‌کند که در طراحی قسمت عقب، از هواپیما الهام گرفته شده است.دیفیوزر جدید، اسپرت بودن خودرو را بیشتر نشان می‌دهد.گرافیک داخل چراغ پشتی که به شکل چند فِلِش است، جذابیت این قسمت را بیشتر کرده‌اند.

این خودرو با لاستیک‌های ۲۰ اینچی میشلین P۴ و رینگ های پنج پره عرضه می‌شود.

در داخل کابین، شاهد استفاده از نمایشگرهای مختلف در کنار طرح رنگ نارنجی هستیم.صفحه نمایش سه گانه ۱۰۶۶ میلی‌متری همچنان حفظ شده است و توسط تراشه اسنپدراگون ۸۱۵۵ کوالکام پشتیبانی می‌شود.

کنسول مرکزی، دو پنل شارژ سریع بی سیم ۵۰ واتی را ارائه می‌دهد.مسافران در ردیف عقب به یک صفحه نمایش لمسی واقع در بالای خروجی تهویه مطبوع دسترسی دارند که از کنترل پخش موسیقی، تنظیم سانروف، تنظیم روشنایی و غیره پشتیبانی می‌کند.

یک دوربین برای پشتیبانی از سیستم پیشرفته کمک رانندگی بایدو، به گلگیر کناری اضافه شده است.

خودروی جدید به‌روزرسانی شده است تا با سیستم رانندگی خودکار بایدو آپولو، در بزرگراه رانندگی کند.از نظر ایمنی، Voyah Free جدید به صورت استاندارد با سیستم رانندگی خودکار بایدو Apollo Highway Driving Pro عرضه می‌شود.بایدو ادعا کرد که این سیستم بیش از ۶۰ میلیون کیلومتر آزمایش جاده‌ای را پشت سر گذاشته است و از عملکردهایی مانند کروز کنترل تطبیقی با سرعت کامل، پارک خودکار و پارک از راه دور با یک دکمه و… پشتیبانی می‌کند.علاوه بر این، طبق گفته بایدو، الگوریتم‌های کلیدی و چارچوب نرم افزاری سیستم Apollo Highway Driving Pro، از فناوری‌های پیشرفته کمکی رانندگی سطح ۴ مشتق شده است.

این پیشرانه به یک موتور هیبریدی ۱.۵ لیتری، دو موتور برقی جلو و یک موتور برقی در عقب و یک سیستم چهار چرخ محرک الکتریکی مجهز شده است.حداکثر قدرت موتور ۱۱۰ کیلو وات است.به صورت ترکیبی، ۴۸۲ اسب‌بخار قدرت و ۷۲۰ نیوتن‌متر گشتاور خروجی این پیشرانه‌هاست.علاوه بر این، خودروی جدید دارای یک بسته باتری ۳۷.۵۵ کیلووات ساعتی است که برد ۱۲۰۱ کیلومتری (جامع) و برد الکتریکی خالص ۱۶۰ کیلومتری را ارائه می‌دهد.

این خودرو در ۱۹ آگوست در رویداد شب Voyah ۲۰۲۳ در چین عرضه می‌شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *