چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

هرمزگان ۱۱ مجموعه شیرین‌سازی آب دریا در دست ساخت دارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: برای جبران و رفع کمبود آب در استان هم‌اکنون ۱۱ سایت نمک زدایی جدید با ظرفیت ۳۵ هزار مترمکعب در شبانه روز در دست ساخت است.

بازخبر/عبدالحمید حمزه‌پور روز دوشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: این سایت‌های آب شیرین‌کن با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ساخته می‌شود که با بهره‌برداری کامل آن، ۱۵۰ روستا از آب آشامیدنی پایدار بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر این آب شیرینکن‌ها در شهرستان‌های سیریک، قشم، بندرعباس، بندرلنگه و بستک است، بیان کرد: ۶ مورد از این سایت‌های آب شیرین‌کن تا پایان سالجاری وارد مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان اظهار کرد: این استان باتوجه به خشکسالی‌های پی در پی و همچنین پایین رفتن آب‌های زیرزمینی و کاهش آب سدها، سال‌های متمادی با مشکل کم آبی مواجه بوده که در این راستا تامین آب از طریق احداث آب شیرین‌کن‌ها و نمک زدایی آب دریا یک ضرورت است.

حمزه‌پور ادامه داد: ۳۵ درصد منبع تامین آب استان هرمزگان از طریق شیرین‌سازی آب دریا و آب شیرین‌کن‌ها است.
در زمان حاضر ۴۲ سایت آب شیرین کن نیز در هرمزگان فعال است که روزانه بیش از ۲۲۹ هزار و ۶۲۵ مترمکعب نیاز آبی بخشی از مناطق استان را تامین می‌کند./ایرنا

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *