چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

رونالدو نمی‌بخشد: تو مرا به تجاوز متهم کردی!

دادگاه هکر مشهور پرتغالی در پرونده مشهور به فوتبال لیکز به زودی برگزار شده و احتمالا از کریستیانو رونالدو برای ادای شهادت در این جلسه دادگاه دعوت خواهد شد.

بازخبر/رویی پینتو یک هکر پرتغالی است که دولت این کشور او را دستگیر و به 377 فعالیت مجرمانه متهم کرده است. پرونده او که به فوتبال لیکز مشهور است بسیار جنجالی شده اما رسانه‌های پرتغالی می‌گویند این احتمال وجود دارد که کریستیانو رونالدو در جلسه دادگاه این هکر به عنوان شاهد به دادگاه فراخوانده شود.

دادگاه این هکر پرتغالی بیش از دو سال است که ادامه دارد و او در روزهای آینده در جلسه دیگری از دادگاهش شرکت می‌کند. در این جلسه 90 مورد اتهامی جدید او مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رویی پینتو اما خود را مجرم نمی‌داند و بارها اعلام کرده هدف از اقداماتش افشای فساد در فوتبال بوده و دادگاه باید به جای محکوم کردن او را مورد محافظت قانونی قرار بدهد. دادستانی پرتغال برای جلسه آتی دادگاه که روزهای آینده خواهد بود نام 100 نفر را به عنوان شاهد به دادگاه ارائه داده که رسانه‌های این کشور می‌گویند نام کریستیانو رونالدو بین آنها دیده می‌شود.

باشگاه‌هایی که گفته می‌شود بر اثر فعالیت‌های این هکر پرتغالی آسیب دیده و متضرر شده‌اند تنها به پرتغال محدود نیست و برای مثال منچسترسیتی، بارسلونا و رئال مادرید از جمله شاکیان رویی پینتو هستند.

دادستانی پرتغال می‌گویند پینتو به صورت غیرقانونی به ایمیل یک وکیل نفوذ کرده و این وکیل از وکلای کریستیانو رونالدو بوده است. او سپس اطلاعاتی که به شکل غیرقانونی درباره نهادهای مختلف فوتبال به دست آورده را در اختیار نشریه آلمانی اشپیگل گذاشته است. یکی از مطالب منتشر شده در این نشریه که توسط پینتو در اختیارش گذاشته شده بود به اتهام کریستیانو رونالدو به تجاوز در شهر لاس‌وگاس برمی‌گشت و همین باعث شد رونالدو هم علیه این هکر شکایت کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *