چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

آتش‌سوزی در مخزن هیدروکربن پالایشگاه آفتاب بندرعباس/اورژانس و بیمارستان‌های استان در آماده‌باش

یک مخزن هیدروکربن و یک دستگاه تانکر در پالایشگاه آفتاب دچار آتش‌سوزی شده است.

بازخبر/ مدیر روابط عمومی شرکت آفتاب گفت: یک مخزن هیدروکربن و یک دستگاه تانکر در پالایشگاه آفتاب دچار آتش‌سوزی شده است.

ناصر بابایی افزود: این حادثه ساعت ۱۵ رخ داده و تاکنون کشته و مصدومی نداشته است.

وی بیان کرد: چند گروه آتش نشانی از بندرعباس، صنایع و پالایشگاه آفتاب در حال خاموش کردن آتش هستند که آتش به دیگر مخازن سرایت نکند.

بابایی گفت: هنوز علت حادثه مشخص نشده است.

اورژانس و بیمارستان‌های استان در آماده باش کامل

رویا جهانگیری سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز گفت: سه دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه بالگرد، به منطقه اعزام شده است.

وی افزود: به دنبال گزارش آتش‌سوزی در مجتمع صنعتی خلیج فارس واقع در غرب بندرعباس تیم واکنش سریع و امدادی اورژانس استان به محل آتش‌سوزی اعزام شدند.

جهانگیری ادامه داد: پس از نخستین گزارش آتش‌سوزی بالگرد اورژانس استان جهت بررسی وسعت و میزان آتش‌سوزی به محل اعزام شد.

وی افزود: هم‌اکنون یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس گچین، بلوار ساحلی، اورژانس بانوان به محل اعزام شده و میزان خسارت جانی و مالی در دست بررسی است.

به گفته وی، هم اکنون بر اساس ارزیابی هوایی اورژانس بندرعباس، از ۵ مخزن همجوار هم، دو مخزن منفجر شده و آتش‌سوزی گسترده‌ای رخ داده است.

جهانگیری در این خصوص با بیان اینکه تمام مراکز درمانی و بیمارستانی در حال آماده باش هستند؛ گفت: هنوز آمار دقیق مصدومان در دست نیست پس از دریافت اطلاعات  تکمیلی، اطلاع رسانی خواهد شد./ایسنا

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *