آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

برگزاری ۳ هم‌آفرینی جزیره جهانی قشم/ پیش‌رویداد نخستین هم‌آفرینی برگزار شد

سرپرست مدیریت میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری ۳ هم‌آفرینی جزیره جهانی قشم در تابستان امسال خبر داد.

بازخبر/ایوب زارعی با اعلام این خبر گفت: هم‌آفرینی به عنوان فرآیندی برای ایجاد نوآوری و ارزش با استفاده از مشارکت تمامی فعالان، خدمات‌دهندگان و کاربران یک پدیده اجتماعی و اقتصادی در نظرگرفته می‌شود.

وی ادامه داد: هم‌آفرینی قشم در حوزه گردشگری نیز با هدف ارتقای این صنعت در جزیره برای دستیابی به پیشرفت متوازن به واسطه درگیر کردن و مشارکت تمامی افراد مرتبط شکل خواهد گرفت.

سرپرست مدیریت میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد: پیش رویداد نخستین هم‌آفرینی جزیره جهانی قشم با حضور فعالان صنعت گردشگری و صنایع دستی، جامعه خلاق و دانشگاهیان، گروهی از شهرداران و اعضای شورای شهر، مدیران بخش خصوصی و نمایندگان پارک زیست فناوری، فعالان صنایع خرد و صنایع خلاق برگزار شد.

زارعی یادآور شد: کارگاه های آنلاین در سطح ملی از ۱۱ تا ۱۴ تیرماه و رویداد حضوری از تاریخ ۱۵ الی ۱۷ تیرماه ۱۴۰۱در جزیره برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: تمامی فعالان کسب و کارهای محلی، حوزه گردشگری، بلاگرها، برنامه‌نویسان، صاحبان ایده و افراد خلاق، گرافیست‌ها و طراحان صنعتی می توانند در این هم‌آفرینی شرکت کنند.
به گفته زارعی، دومین هم‌آفرینی جزیره با محور توسعه برندینگ کسب و کارهای محلی در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی نیز در مرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

سرپرست مدیریت میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: فعالان حوزه گردشگری می‌توانند شهریورماه امسال در سومین هم‌آفرینی با محور توسعه و تحول دیجیتال و دانش بنیان فعالیت‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی شرکت کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *