آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

هرمزگان با کاهش چشمگیر آمار مبتلایان به کرونا همراه بوده است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: آمار مبتلایان و مرگ و میرهای کرونایی در هرمزگان در هفته های اخیر با کاهش چشمگیری همراه بوده است.

بازخبر/ احسان کامرانی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به کاهش چشمگیر آمار مبتلایان به کرونا در استان، عنوان کرد: در هفته های اخیر آمار مبتلایان به کرونا و مرگ و میرهای کرونایی با کاهش چشمگیری همراه بوده است.

وی افزود: کاهش چشمگیر آمار مبتلایان باعث خروج کامل شهرهای هرمزگان از وضعیت نارنجی و زرد و آبی شدن اکثر شهرستان های تابعه استان شده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: استقبال مناسب از واکسیناسیون سراسری نقش بسزایی در کاهش آمار مبتلایان و مرگ و میرهای کرونایی در هرمزگان داشته است.

وی گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در برخی نقاط جهان به ویژه اروپا رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع موج جدید کرونا ضروری است و هشدار ها در این زمینه را باید جدی گرفت.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: انجام واکسیناسیون و تکمیل دوز های سوم و چهارم واکسن نقش بسزایی در ایجاد ایمنی در برابر موج های احتمالی ویروس کرونا دارد.

وی خاطرنشان کرد: کادر درمان، افراد میانسال و افراد دارای بیماری زمینه ای برای حفاظت در برابر ویروس نسبت به تزریق دوز چهارم واکسن اقدام کنند.

کامرانی افزود: رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از ماسک تا بازگشت کامل استان به دوران قبل از شیوع بیماری کرونا ضروری است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: کارمندان و اصناف برای ایجاد ایمنی مناسب نسبت به تزریق دوز سوم واکسن اقدام کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی استان و فرا رسیدن فصل گرما رعایت تهویه مناسب در مراکز اداری، آموزشی و مجتمع های تجاری ضروری است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *