چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

هرمزگان نیازی به تزریق نیرو از جای دیگری ندارد/احداث یکی از بزرگترین کمپ‌های ایثارگران در قشم

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت:دست هرمزگان به لحاظ سرمایه انسانی خالی نیست و نیازی به تزریق نیرو از جای دیگری ندارد.

  بازخبر/  سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی صبح امروز (۱۴ اردیبهشت ماه) در شورای اداری شهرستان قشم با بیان این مطلب افزود: انتظار است مدیران محلی تبدیل وضعیت اشتغال خانواده شهدا را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: در حوزه استخدامی خانواده های شاهد و ایثارگر باید شرایط لازم را دارا باشند و در صورت عدم احراز شرایط، باید از ظرفیت های اقتصادی منطقه جهت حل مشکل استفاده شود.

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه امروز عرصه تقابل فرهنگی و اقتصادی است، خاطرنشان کرد: باید از همکاری مردم و اهالی بومی منطقه که استعدادها را بیشتر می شناسند و با محیط همزیستی دارند استفاده شود.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: دست هرمزگان به لحاظ سرمایه انسانی خالی نیست و نیازی به تزریق نیرو از جای دیگری ندارد.

وی اظهار کرد: تمرکزمان در بنیاد شهید استفاده از مردمان بومی خود منطقه در حوزه مدیریتی است و این را به عنوان یک اصل دنبال می کنیم.

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیان کرد: برنامه های کلی بنیاد در سطح ملی در حل پیگیری است و مباحث مطرح شده در جزیره قشم را نیز پیگیری خواهیم کرد.

قاضی زاده هاشمی اضافه کرد: خانواده ایثار و شهادت پا به سن گذاشته اند و میانگین سن جامعه هدف بنیاد شهید ۵۹ سال است؛ در حال که این رقم برای عموم مردم ۳۱ سال می باشد.

وی افزود: از این رو ایجاد اردوگاه های رفاهی در شمال و جنوب کشور و شهرهای زیارتی یکی از برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیان کرد: در همین راستا یکی از بزرگترین کمپ های ایثارگران کشور را با کمک  مسوولان محلی و بودجه بنیاد شهید کشور در قشم احداث خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: روند بهسازی گلزار شهدای شهرستان قشم با نگاه ویژه دنبال خواهد شد.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین مشکل و درخواست جامعه ایثارگری هرمزگان از بنیاد شهید، مسکن، اشتغال و درمان است.

احمد مرادی در شورای اداری شهرستان قشم با حضور معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن بیان این مطلب افزود: این مشکل باید یک بار برای همیشه در هرمزگان و جزیره قشم برطرف شود.

وی ادامه داد: قشم ظرفیت حل مشکل کل هرمزگان را دارد اما خانواده های شاهد و ایثار آن هنوز از این فرصت بی‌نصیب هستند.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در خانه ملت بیان کرد: در هرمزگان از ظرفیت نیروهای ارزشی جوان با سطح سواد و توان مدیریتی بالا در هیئت‌های مدیره در مناطق آزاد، پالایشگاه و صنایع استفاده نمی شود.

مرادی با تاکید بر اینکه مردم توقع دارند این مشکل برطرف شود، تصریح کرد: این ذهنیت در جامعه ایجاد نشود که با حضور دولتمردان مسائل مطرح می شود اما سرانجامی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: باید به دستور رئیس جمهوری در شورای اداری هرمزگان جامه عمل پوشانده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قشم گفت: طرح‌های حمایت از جامعه ایثارگری جزیره قشم نباید با تغییر مدیران و مسوولان سطوح مختلف زمین‌گیر شود.

حبیب بازماندگان قشمی در شورای اداری شهرستان قشم با حضور معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن بیان این مطلب افزود: امتیاز واردات یک دستگاه خودرو توسط جامعه ایثارگری قشم با بهره‌مندی از معافیت‌ها نمونه‌ای از این مسئله است.

وی ادامه داد: زمین تخصیص داده شده برای مسکن برخی از جامعه شاهد و ایثارگر قشم در مکانی به دور از تاسیسات زیرساختی نظیر آب و برق است که عمر آنان پیش از رسیدن زیرساخت‌ها به آن منطقه خاتمه خواهد یافت.

رئیس شورای اسلامی شهر قشم بیان کرد: اشتغال فرزندان خانواده های شاهد و ایثارگر صرفا با نگاه به شغل دولتی قابل حل نیست.

بازماندگان قشمی عنوان کرد: باید حمایت های ویژه ای برای بهره مندی آنان در حوزه های سرمایه گذاری و فعالیت های اقتصادی متناسب با منطقه نظیر پرورش آبزیان در نظر گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: تخصیص کارت تردد به منظور تسهیل رفت و آمد آنان در جزیره و سرزمین اصلی از دیگر خدمات حداقلی است که انتظار می رود با نگاه ویژه نسبت به ارائه آن اقدام شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *