چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول
رئییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس:

ارج نهادن به مقام کارگر وظیفه مسئولان شهری است

رئییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی و ورزشی کارکنان بخش تنظیف و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس را امری ارزشمند دانست.

بازخبر/   احمد کناری‌نژاد  با تقدیر از شهرداری بندرعباس در اجرای مصوبه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس، اظهار کرد: برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی و ورزشی کارکنان بخش تنظیف و فضای سبز با هدف ایجاد شادابی و نظار و ارج نهادن به زحمات نیروهای خدوم این بخش‌ها به مناسبت روز کار قدم مثبتی است در جهت ارج نهادن به مقام کارگر.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده خدمات شهرداری بندرعباس بر عهده کارکنان این بخش‌ها است، افزود: کمک به سلامت جسمی، روحی و روانی این کارکنان جزو دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: پرداختن به مسائل فرهنگی و ورزشی در بین کارگران و توجه به مسائل افزایش روحیه و انگیزه در بین آنان باید سر لوحه بخش های ذی ربط خدمات کارگری در شهرداری بنردعباس باشد.

وی همچنین با بیان اینکه در نظر داریم این جشنواره ها به صورت دوره‌ای و ادامه‌دار طی سال‌های آتی نیز دنیال شود، عنوان کرد: این جشنواره امیدواریم هرساله با نگاه خوب مدیران مربوطه در شهرداری از رونق خوبی برخوردار شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *