چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس:

ایاب و ذهاب نمازگزاران عید سعید فطر در بندرعباس رایگان است

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، با اعلام مبادی حرکت و محل استقرار اتوبوس های درون شهری همزمان با عید فطر در شهر، از ارائه خدمات اتوبوسرانی رایگان به نمازگزاران، به مقصد مسجد جامع (مصلی) خبر داد.

بازخبر/ مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، عمار زاهدی با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر، اظهار داشت: سازمان حمل و نقل جهت برگزاری مراسم باشکوه نماز عید سعید فطر و به منظور حضور گسترده شهروندان ایاب و ذهاب نمازگزاران را به صورت رایگان انجام خواهد داد.

زاهدی خاطرنشان کرد: از این جهت اتوبوس ها از مبادی بلوار امام خمینی (ره)، بلوار امام حسین(ع)، کوی ملت، ۶۰۰ دستگاه، بلوار پاسداران، جهانبار، اسلام آباد، آزادگان و پیامبر اعظم(ص) بصورت گردشی همشهریان گرامی را به مقصد مسجد جامع شهر بندرعباس جهت شرکت در نماز عید سعید فطر، منتقل می کنند.

وی ادامه داد: این اتوبوس ها بعد از اتمام نماز در محل های تعیین شده مستقر و سرویس برگشت نمازگزاران را از مسجد جامع به نقاط مختلف شهر انجام می دهند.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری، گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی از ساعت ۶ صبح عید فطر در مبادی حرکت مورد اشاره آماده خدمات رسانی به نمازگزاران است.

زاهدی با اشاره به ایجاد ترافیک در مبادی ورودی شهر و معطلی همشهریان برای زیارت اهل قبور در روز عید فطر، اظهار داشت: با هدف تسهیل در تردد و همچنین کاهش ترافیک و تصادفات، سازمان حمل و نقل جهت ایاب و ذهاب رایگان شهروندان به آرمستان باغو تمهدیداتی را در نظر گرفته است.

وی افزود:در این راستا تعدادی اتوبوس از ناوگان عمومی شهر بندرعباس از مبادی میدان ۱۷ شهریور، مسجد جامع، مسجد پیامبر اعظم (ص)، گلزار شهدا، میدان یادبود شهروندان گرامی را به آرمستان باغو منتقل می کنند.

زاهدی در پایان یادآور شد: این اتوبوس ها پس از اقامه نماز از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح روز عید فطر همشهریان عزیز را جهت زیارت اهل قبور به آرمستان باغو به صورت رایگان منتقل می کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *