چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم:

حوزه رسانه در قشم نیازمند بازتعریف است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: حوزه رسانه در قشم نیازمند بازتعریف است و باید تعریف جامع و کاملی از خبرنگار شکل بگیرد.

بازخبر/ مهدی سلامتی هرمزی شب گذشته (۵ اردیبهشت ماه) در نشست صمیمانه امام جمعه شهرستان قشم با خبرنگاران بیان کرد: فضای رسانه‌ها نباید امنیتی باشد تا خبرنگاران بتوانند به ایفای وظایف خود بپردازند و رابط بین مردم و مسئولین باشند.

ادامه داد: نقد رسانه ها می تواند مسیر توسعه را به خوبی پیش روی جامعه قرار دهد از همین روی از رسانه ها تقاضا می کنم به عنوان نخستین گام نقد را از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شروع کنند.

به گفته سلامتی هرمزی اصلاح و بازتعزیف ساختار اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم یکی از پیش شرط هایی این است که باید برای بهبود فضای رسانه و فرهنگ و هنر جزیره انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر پای کار هستیم و تامین مسکن خبرنگاران و شناسنامه دار کردن رسانه ها  را در اولویت کاری قرار خواهیم داد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *