چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول
نخستین مدال آور المپیکی تکواندوی ایران:

خوشحالم که از عرصه سیاست دور هستم/علاقه ای به سکانداری تکواندو هرمزگان ندارم

نخستین مدال آور المپیکی تکواندوی کشورمان و کسی که ۱۴ سال بر صندلی شورای اسلامی شهر بندرعباس تکیه زد امروز به دور از هیاهو در مکانی آرام در جوار منزلش در کاگاه شخصی اش نه از روی اجبار بلکه علاقه حرفه یا بهتر بگوییم هنر نجاری را دنبال می کند.

بازخبرفیصل دانش  با اشاره به اینکه با تغییرات اساسی در فدراسیون تکواندو و حضور هادی ساعی در رأس امور، امروز نگاهی جدید در تکواندو شکور شاهد هستیم، اظهار کرد: نگاه امروز استفاده از کارشناسان، پیشکسوتان و تمامی خاک خوردگان رشته تکواندو است و این نگاه می تواند این ورزش پر مدال را به سرمنزل مقصود برساند.

علاقه ای به سکانداری هیات تکواندو استان هرمزگان ندارم

وی با بیان اینکه با ارتباط مناسب از زمانی که مربی اش بودم تا امروز  بین بنده و هادی ساعی وجود دارد به آینده خوشبینم، عنوان کرد: در اواخر فدراسیون گذشته پولادگر نمی خواست از تجربه و حضورم بهره ای ببرد و این موضوع به ضرر تکواندو کشورمان شد و حتی ضررش به استان هرمزگان هم رسید و امروز جایگاه هرمزگان از رتبه نخست کشور به رتبه آخر ۳۱ رسیده است.

دانش ادامه داد: شاید این سال ها از تکواندو دور بودم که آن هم برای آن بود تا دیگران بیایند و زمینه ساز رشد تکواندو شوند و حتی برخی می گفتند در حضور دانش ها امکان رشد وجود ندارد اما شاهد هستیم با نبود برادران دانش و عدم حضور ۸ ساله بنده در رأس تکواندو هرمزگان امروز جایگاه پایانی جدول رده بندی استان ها به هرمزگان اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه نیاز است فدراسیون و هیات استان هرمزگان با اتحاد سبب رشد تکواندو کشور و استان هرمزگان شوند، اضافه کرد: علاقه ای به سکانداری هیات تکواندو استان هرمزگان ندارم زیرا روزی همین شاگردانم و مسئولین فعلی به بنده پشت کردند و اگر کرسی کشوری به بنده پیشنهاد شود، آن را خواهم پذیرفت.

هنر چوب را به دلیل علاقه و ذوقی که در این راه داشتم انتخاب کردم

وی با بیان اینکه نجاری، هنر برآمده از دل چوب است و به دلیل علاقه و ذوقی که در این راه داشتم این هنر را انتخاب کردم، اظهار کرد: در ایام شیوع کرونا و مجبور به ماندن در منزل برای قرنطینه، از طریق اینترنت این حوزه را دنبال کردم و امروز مشغول به تولید کارهای هنری درحوزه چوب هستم و پس از یکسال توانسته ام پیشرفت خوبی داشته باشم و سازه های مختلفی را بسازم.

خوشحالم که از شورای شهر بندرعباس دور هستم

وی با بیان اینکه در صحنه سیاست سه دوره در شورای اسلامی شهر بندرعباس حضور داشتم و رکوردار سابقه و تجربه در این کرسی هستم، خاطرنشان کرد: احساس کردم شرایط برای ادامه فعالیت مناسب نیست و افراد سیاست زده شده و افکارشان به جای مباحث اجتماعی، سمت و سوی سیاسی به خودش گرفته بود و همین عامل باعث شد تا از عرصه سیاست به طور کلی کنار بکشم و از شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس انصراف دادم.

دانش با اشاره به اینکه اگر باز هم ثبت نام می کردم، در صورت تأیید شدن بازهم رأی می آوردم، عنوان کرد: شورای جدید شهر بندرعباس علی رغم کمبود تجربه در بین اعضا، از تجارب اعضای شورای گذشته به عنوان کارشناسان خبره، بهره ای نمی برند و این عدم استفاده از تجربه گذشته معنایش پسرفت است.

اکنون طعم واقعی زندگی را احساس می کنم

وی با بیان اینکه آن ها می خواهند یک زمانی را صرف کسب تجربه ای کنند که گذشتگان به دست آورده اند، خاطرنشان کرد: مشابه این اتفاق در شهرداری بندرعباس هم در حال رخ دادن است و شهرداری جدید، شهرداری گذشته را قبول ندارد و نمی خواهد از نیروهای قابل گذشته استفاده کند و با این وضعیت بسیار خوشحالم که از شورای شهر بندرعباس دور هستم زیرا در فضای ورزشی و هنری خودم راحت هستم و اکنون طعم واقعی زندگی را احساس می کنم.

این عضو سابق شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به اینکه زمانی که مسئولیت سیاسی داشتم هر روز پر استرس و دغدغه زیادی نسبت به وظیفه ای داشتم که بر عهده ام قرار داشت، تصریح کرد: امروز احساس آرامش دارم و ۱۴ سال عمرم را در نهادی قرار دادم که فکر می‌کردم مردمی است اما شورای شهر نهادی سیاسی است سپس مردمی.

وی با بیان اینکه تمامی جدل ها بین اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس اکنون تبدیل به رفاقت شده است، افزود: امروز با تمامی اعضای سابق دوست هستم و تمامی جدل ها بر سر حقوق مردم بود و حقوق مردم را هر یک از اعضا از دریچه نگاه خودشان به آن می نگریستند.

پسندیدم(5)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *