چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول
معاون بنادر و دریانوردی هرمزگان:

به دنبال عینیت بخشی کالا و کانتینرهای موجود در بندر شهید رجایی هستیم

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان هدف از اجرای طرح سرشماری و انبارگردانی بندر شهید رجایی را به روز رسانی آمارها و عینیت بخشی کالا و کانتینرهای موجود جهت رفع مغایرت‌های احتمالی دانست.

بازخبر/ طرح سرشماری و انبارگردانی بندر شهید رجایی امروز دوشنبه  ۲۹ فروردین آغاز و طی دو ماه آمار کالاها و کانتینرهای موجود ترمینال‌های بندری به روز رسانی و مغایرتهای احتمالی احصا خواهد شد.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در مراسم توجیهی این طرح که با حضور نماینده داستان مرکزی استان و جمعی از نمایندگان ترمینال های کالا و کانتینر مستقر در بندر شهید رجایی و دستگاه‌های ناظر این طرح برگزار شد؛ هدف از اجرای طرح یاد شده را عینیت بخشی کالا و کانتینرهای موجود در ترمینال‌های فعال در بندر شهید رجایی و رفع مغایرت‌های احتمالی عنوان کرد.

منصور خرمشکوه افزود: این طرح به منظور حفظ و صیانت و کنترل فیزیکی تمامی کالاها و تجهیزات در راستای پاسخگویی به دستگاه‌های نظارتی طی بازه زمانی ۲ ماهه با نظارت حوزه معاونت امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، دستگاه قضا ، اداره کل بازرسی استان و پلیس امنیت اقتصادی اجرا خواهد شد.

وی، تشکیل دبیرخانه راهبردی و نظارت بر فرآیند سرشماری، برگزاری جلسات هماهنگی با بخش‌های مربوطه طرح، تهیه دستورالعمل‌ها و رویه‌های اجرایی مورد نیاز، نظارت مستمر بر فرآیند سرشماری و پایش و اصلاح امور در حین اجرای طرح و جمع‌بندی و ارائه گزارش را از جمله وظایف دستگاه ناظر در طول اجرای طرح سرشماری و انبارگردانی در بندر شهید رجایی عنوان کرد.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن تاکید بر اهمیت و درک اجرای این طرح مهم در بندر شهید رجایی یادآور شد: شفافیت، دقت و نظارت بر کار بسیار برای ما مهم است و اعتقاد داریم همه باید در قبال دستگاه‌های ناظر به صورت شفاف پاسخگو باشیم.

“اعظمی نیا” نماینده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان نیز، اجرای سرشماری در حوزه‌های مختلف را یکی از ضروریات و الزامات در هر سازمانی دانست که انجام دقیق آن می‌تواند به برطرف کردن مشکلات و برنامه‌ریزی دقیق  فعالیت‌های سازمانی کمک شایانی کند.

وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل این طرح به تمامی شرکت‌های مستقر در بندر شهید رجایی ادامه داد: این کار نیاز به همت و کوشش همه دست‌اندرکاران طرح دارد، لذا کارشناسان و مسوولان انبارها و محوطه‌ها در ارائه آمار و مستندات دقت کافی داشته باشند.

نماینده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان افزود :پس از اتمام سرشماری و جمع بندی نهایی وجود مغایرت در هیچ پایانه ای پذیرفته نیست و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت پاسخگویی به دستگاههای نظارتی  پیرامون عدم تطابق متوجه خود پایانه های نگهداری خواهد بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *