چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

ظرفیت آموزش مجازی مدارس همچنان حفظ شود

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت فضای مجازی و با تاکید بر استفاده از فرصت های موجود دراین بخش گفت: ظرفیت آموزش مجازی کودکان و نوجوانان که در دوران کرونا فعال شد در کنار آموزش حضوری حفظ شود.

بازخبر/ا احسان کامرانی صبح امروز (۱۸ فروردین ماه) در دیدار با مدیر کل و معاونین اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان با تبریک فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان گفت: گسترش خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناطق محروم و کم برخوردار استان برای بهره مندی کودکان و نوجوانان این مناطق از برنامه های آموزشی کانون نیازمند برنامه ریزی و اهتمام ویژه است.

وی اظهار کرد: بسیاری از خانواده ها از ظرفیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اطلاع ندارند و اطلاع رسانی در این زمینه جهت آگاهی مردم برای استقبال بیش از پیش از برنامه های این نهاد فرهنگی ضروری است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بیان کرد: آموزش مهارت های اجتماعی و زندگی مهمترین رسالت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و برنامه ریزی برای اوقات فراغت سالم و شاداب برای کودکان و نوجوانان نیز از جمله دیگر رسالت های مهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

وی با تاکید بر حمایت از برنامه های فرهنگی، خاطرنشان کرد: رشد و توسعه همه‌جانبه در سایه توجه به مسایل فرهنگی به عنوان یکی از زیرساخت های اصلی توسعه و پیشرفت، محقق خواهد شد.

کامرانی عنوان کرد: در شرایط کنونی جامعه و با توجه اینکه رسانه های بیگانه و دشمنان نظام مقدس سعی در تاثیر گذاشتن بر فرهنگ و توانمندی کودکان ونوجوانان دارند، بهینه‌سازی و غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان امری ضروری است و باید در این بخش اهتمام ویژه داشته باشیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *