آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

تمامی مرخصی و ماموریت های مدیران دستگاه های اجرایی قشم لغو شد

فرماندار شهرستان قشم گفت: پیشگیری و آمادگی ها به نحوی انجام شود که با کمترین آسیب، بارندگی ها آرامش و رضایت مردم را همراه داشته باشد.

 بازخبر  محمد محمدحسینی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان بر آمادگی کامل اعضا و اطمینان از در دسترس بودن تجهیزات و ماشین آلات برای پیشگیری از بروز آسیب و خسارت تاکید کرد.

رییس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان قشم، بخشداران، شهرداران و جمعیت هلال احمر را مامور کرد با همکاری سازمان منطقه آزاد، سپاه، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان پیش بینی لازم را برای اسکان اضطراری انجام دهند.

فرماندار شهرستان قشم همچنین تمامی مرخصی و ماموریت ها را لغو اعلام کرد.

وی از بخشداران خواست اطلاع رسانی به روستاییان و کمک به مردم برای آمادگی های لازم را از طریق دهیاران پیگیری و اجرایی کنند و اداره شیلات را موظف به اطلاع رسانی گسترده به جامعه صیادی برای پرهیز از فعالیت در مدت اعلام شده کرد.

لغو فعالیت شناورهای سبک، سایت های گردشگری و غواصی برای جلو گیری از بروز خطرات از دیگر مصوبات جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان قشم بود.

در این جلسه همچنین، نظارت و آمادگی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بر مسیر ها، پیش بینی های لازم برای تامین کالاهای اساسی توسط اداره صنعت، معدن و تجارت،  اطلاع رسانی کامل به مردم و انعکاس وسیع هشدارها توسط رسانه های خبری، صدا و سیمای مرکز خلیج فارس و شبکه های اجتماعی مجازی مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، بر اساس پیش بینی و هشدار جوی و دریایی هواشناسی تا دوشنبه  ۱۳ دی ماه رگبار شدید باران همراه با رعد و برق و تگرگ و تند باد لحظه ای، وزش باد شدید در مناطق دریایی اعلام و آب گرفتگی شدید معابر، سیلابی شدن رودخانه ها، لغزندگی معابر، طوفانی شدن دریا و اختلال در کلیه فعالیت های دریایی از اثرات آن عنوان شده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *