چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

تولید آب شیرین کن درگهان به ظرفیت واقعی خود می‌رسد

ایسنا/هرمزگان قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان گفت: تولید آب شیرین کن درگهان تا پایان هفته جاری به ظرفیت واقعی خود خواهد رسید.

  بازخبر/احمد شاکری صبح امروز (۱۰ مهرماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مشکل آب مردم درگهان تا پایان هفته آینده با رسیدن تولید آب شیرین کن درگهان به ظرفیت واقعی خود رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه به علت خرابی و گرفتگی ممبران‌ها، ظرفیت تولید آب شیرین کن درگهان کاهش یافته که به زودی مشکل کمبود آب این شهر مرتفع خواهد شد،  تصریح کرد: عملیات تعویض ممبران‌های پکیج شماره سه در هفته گذشته انجام شده و عملیات شستشوی ممبران‌های پکیج شماره دو هم در هفته جاری پایان یافته است و از اوایل هفته آینده نیز شستشوی ممبران‌های پکیج شماره یک آغاز خواهد شد و تا پایان هفته آینده به پایان خواهد رسید.

قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان اضافه کرد: با اتمام عملیات شستشوی ممبران‌ها ظرفیت تولید آبشیرینکن به ۵۰۰۰ متر مکعب در شبانه روز خواهد رسید.

شاکری همچنین از ساخت مخزن پیش تصفیه سایت آب شیرین کن درگهان خبر داد و افزود: عملیات احداث این مخزن در حال انجام است که تا چهار ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد با وارد مدار شدن این مخزن، یک هزار متر مکعب به ظرفیت تولید آب شیرین کن درگهان اضافه خواهد شد و بزودی آب این شهر به پایداری لازم می‌رسد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *