آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

اصناف بندرعباس واکسینه می شوند

در جلسه ی مشترک اصناف با مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس مقرر شد، اصناف شهر بندرعباس واکسینه شوند.

 بازخبر/به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مطابق با سند ملی واکسیناسیون، پیش بینی شده است که در فاز سوم واکسیناسیون کشوری، مشاغل ضروری، از جمله اصناف، واکسینه شوند. بر این اساس، در روز دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰، جلسه ای جهت انجام هماهنگی و برنامه ریزی واکسیناسیون مسئولین اصناف شهر بندرعباس با دعوت از ایشان، در محل مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس برگزار شد.

 دکتر عبدالجبار ذاکری عطف به سند ملی واکسیناسیون در خصوص ضرورت واکسیناسیون مشاغل ضروری عنوان کرد، مشارکت و همکاری اصناف در ارتباط با واکسیناسیون گروه های شغلی مرتبط با خود، امری ضروری تلقی می شود.

 وی گفت با توجه به اینکه گروه های سنی پر خطر ( بالاتر از ۴۰ سال)، افراد مبتلا به بیماری های زمینه ای بالای ۱۸ سال، پرسنل نظام سلامت، پرسنل حمل و نقل عمومی (تاکسی، اتوبوس، قطار و هواپیما)، پلیس، فرهنگیان، پرسنل تولید و توزیع مواد سوختی، تولید و توزیع مواد خوراکی، پشتیبانی زیرساخت‌ها (برق، آب، گاز و ارتباطات)، خدمات شهری (آتش نشانی و پاکبان‌ها) و سایر گروه ها و سازمان های دارای اولویت در فاز ۱ و ۲ ، واکسینه شده اند، حال در این مرحله، اصناف از گروه های اولویت دار محسوب می شوند. رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس در نهایت، از آمادگی کامل تیم های بهداشتی و مراکز تجمیعی واکسیناسیون در خصوص ایمن سازی افراد شاغل در صنوف شهر بندرعباس خبر داد.

طبق هماهنگی های به عمل آمده، مشاغل مرتبط با اصناف شهر بندرعباس می توانند طبق هماهنگی و استعلام برنامه زمانبندی و مرکز تزریق واکسیناسیون از طریق اتاق اصناف اقدام کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *