چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول
استاندار هرمزگان:

جهاد دانشگاهی هرمزگان مجموعه‌ای علمی، دانش محور و دارای نیروی انسانی ماهر و متخصص است

استاندار هرمزگان گفت: جهاد دانشگاهی استان مجموعه علمی، دانش محور و دارای نیروی انسانی ماهر و متخصص است، که باید از خدمات علمی و گسترده جهاد دانشگاهی هرمزگان در راستای توسعه استان به نحو شایسته بهره برد.

بازخبر/  فریدون همتی صبح امروز (۱۳ مردادماه) ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان مجموعه‌ای علمی،  دانش‌محور و دارای نیروی انسانی ماهر و متخصص است که باید از خدمات علمی و گسترده آن در راستای توسعه استان به نحو شایسته بهره برد.

وی اضافه کرد: جهاد دانشگاهی با توجه به نیروهای متخصصی که دارد، می‌تواند از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه استان بهره بگیرد و خدمات خود را متناسب با نیازهای جامعه ارائه دهد که هم به حیات خود و هم به توسعه استان کمک کند.

استاندار هرمزگان بیان کرد: جهاد دانشگاهی یکی از نهادهای برآمده از متن انقلاب اسلامی است که تشکیل آن، توجه ویژه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران به کار علمی و تدبیر در این عرصه را نشان داد. این نهاد علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در دوران دفاع مقدس و دوره‌های مختلف همواره با کاری جهادی، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و اقدامات اثرگذار و ماندگاری انجام داده است.

همتی ادامه داد ادامه داد: در شرایط فعلی که با تهدیدات و تحریم‌های ظالمانه دشمنان مواجه هستیم باید با تغییر رویکرد در عرصه‌های علمی و صنعتی در راستای توسعه اقتصادی جامعه گام برداشت. امروز صنایع استان نیازمند حمایت‌های علمی مجموعه جهاد دانشگاهی هستند و در شرایط فعلی، تحلیل‌های تخصصی و کارشناسی پژوهشگران جهاد دانشگاهی استان می‌تواند در خدمت صنایع به کار گرفته شود. اگر ظرفیت‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی جهاد در راستای توسعه استان به کار گرفته شود، می‌توان بخشی از مشکلات جامعه را با دستاوردهای فناورانه این حوزه حل و فصل کرد.

وی با اشاره به دستاوردهای جهاد دانشگاهی در عرصه‌های پزشکی در کشور، افزود: امروز دستاوردهای خوبی در عرصه‌های پزشکی از مجموعه جهاد دانشگاهی در کشور شاهد هستیم که می‌تواند برای کمک به درمان، کنترل و شناسایی سرطان زودهنگام در استان مؤثر باشد.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: امروز همه فعالیت‌ها در دنیا به علوم روز وابسته است و در حوزه کشاورزی و باغداری در استان هرمزگان نیازمند ارائه روش‌های جدید علمی از سوی جهاد دانشگاهی و مراکز معتبر و متخصص هستیم.

همتی در پایان یادآور شد: تغییر الگوی کشت در استان هرمزگان با توجه به مشکلاتی که در سال‌های گذشته به دلیل خشک‌سالی و تغییرات آب و هوایی در اقلیم استان ایجاد شده که با بررسی‌های کارشناسی و پژوهش‌های تخصصی جهاد دانشگاهی قابل‌شناسایی و رفع خواهد بود تا کشاورزان استان بیش از این متضرر نشوند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *