آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

۳ باشگاه متخلف بدنسازی هرمزگان تذکر کتبی دریافت کردند

هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان از باشگاه های بدنسازی که محدودیت های کرونایی را رعایت کردند، تجلیل کرد و ۳ باشگاه متخلف مشمول دریافت تذکر کتبی شدند.

بازخبر/  طی جلسه ای با حضور حسین اخلاقی عضو هیات رئیسه فدراسیون و رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان، از  ۳ باشگاه برتر در رعایت شیوه نامه های بهداشتی محدودیت های کرونایی و تعطیلی باشگاه در هفته گذشته تجلیل به عمل آمد.

در ادامه این جلسه نیز ۳ باشگاه که در روزهای اعمال محدودیت و تعطیلی باشگاه های ورزشی به فعالیت خود ادامه دادند نیز در جلسه کمیته انصباطی هیات تذکر کتبی دریافت کردند.

اخلاقی در این خصوص به ایسنا، گفت: با عنایت به شرایط قرمز کرونایی استان، و با توجه به تصویب ستاد استانی مدیریت کرونا و اعمال محدودیت برای گروه های شغلی مختلف تعطیلی چهار روزه باشگا ها (در روزهای ۲۹ تیر تا یکم مرداد) در دستور کار قرار گرفت و این امر طی نامه و با همکاری اداره ورزش و جوانان به باشگاه داران استان اعلام شد.

وی افزود: از این رو طی بازرسی های صورت گرفته توسط اعضای کمیته بازرسی هیات باشگاه های متخلف و باشگاه های برتر شناسایی شدند.

اخلاقی تصریح کرد:  باشگاه‌های “رویین تن،  افشین و شقایق” از جمله باشگاه هایی بودند که با رعایت شیوه نامه ها و تعطیلی باشگاه، از آن‌ها قدردانی شد.

رئیس هیات بدنسازی اضافه کرد: علاوه بر ۳ باشگاه که تذکر دریافت کردند،۳ باشگاه بدنسازی دیگر نیز به دلیل عدم حضور در جلسه کمیته انضباطی، جهت طی مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

این مسئول در پایان اظهار کرد: در راستای همکاری با ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان فعالیت باشگاه های بدنسازی تحت نظارت بیشتری فعالیت خواهند کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *