چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

واکنش روحانی به تزریق واکسن کرونای ایرانی توسط رهبر انقلاب

رئیس جمهور به استفاده رهبر معظم انقلاب از واکسن کرونای ایرانی واکنش نشان داد.

بازخبر/به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد استفاده رهبر معظم انقلاب از واکسن ایرانی گفت: اقدام رهبر انقلاب در دریافت واکسن داخلی تشویق فوق العاده موثری برای دانشمندان ما بود. ما ماه‌ها پیش در این زمینه خدمت ایشان رسیدیم و گفتند من صبر می‌کنم تا واکسن ایرانی ساخته شود. مقام معظم رهبری همیشه مشوق علم و دانش بودند.

وی گفت: دیروز مقام معظم رهبری از واکسن داخلی استفاده کردند. گرچه ماه‌های پیش این بحث را داشتیم همان طور که خودشان فرمودند اوّلاً صبر کردند تا زمانی که همه افراد بالای ۷۰ سال ترزیق واکسن کردند و رهبر انقلاب هم حتی یک زودتر این کار را انجام ندادند با اینکه می‌توانستند از واکسن خارجی استفاده کنند، اما ترجیحا از واکسن داخلی استفاده کردند.

روحانی گفت: این قدردانی و سپاس بزرگی است از همه شرکت‌های دانش‌بنیان و همه عزیزانی که در این زمینه تلاش کردند. این تشویق برای همه واکسن‌های داخلی ما است که توسط رهبر معظم انقلاب انجام گرفت و ما از ایشان سپاسگزاری و قدردانی می‌کنیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *