آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
معاون استاندار هرمزگان مطرح کرد

ایجاد تحول جدی در زیرساخت‌های مناطق شهری و روستایی در دولت تدبیر و امید

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان در جمع مردم باسعیدو قشم گفت: امروز شاهد ایجاد تحولات جدی در حوزه زیرساخت‌های مناطق مختلف شهری و روستایی کشور و تحول در سایر حوزه‌ها هستیم که با گذشته قابل مقایسه نیست.

بازخبر از بندرعباس، علی رئوفی ظهر امروز در جمع مردم روستای باسعیدو در غربی‌ترین نقطه جزیره قشم با تبریک ایام هفته دولت به همه کارگزاران نظام اسلامی ایران، اظهار داشت: همه ما مسؤولان وظیفه داریم که برای ولی نعمتان خود که مردم شریف ایران اسلامی  هستند در جهت رفع مشکلاتشان و ارائه هر چه بیشتر خدمات به آنها تلاش و کوشش نمائیم و پروژه‌هایی که افتتاح می‌شود هدیه نیست، مدیران خادم ملت هستند و انجام وظیفه می‌کنند.

وی افزود: مبنای کار دولت یازدهم به ریاست آقای روحانی که از سال ۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده است اعتدال و تجمیع بین تمام نیروهای کارآمد و معتدل کشور بوده و هست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان بیان داشت: رئیس‌جمهور در تشکیل کابینه هم از نیروهای اصلاح‌طلب و هم از نیروهای اصولگرا با مشی اعتدال دعوت به‌کار کرد و در انتصاب اعضای کابینه نیروهای شایسته و توانمند را به کار گرفت.

رئوفی در ادامه خاطرنشان کرد: دولت یازدهم و کابینه آن از بهترین دولت‌های ایران اسلامی در دوران پس از انقلاب اسلامی ایران است که در عرصه‌های مختلف مشغول خدمات‌رسانی به مردم شریف ایران اسلامی هستند.

وی عنوان کرد: دولت یازدهم دولتی است که در آن معاونین رئیس‌جمهور، وزرا، مشاورین، استانداران و مدیران کل ادارات از تمامی افکار مختلف، فرقه دینی و مذهبی و اقوام وجود دارد و این افراد شایسته و توانمند با همدلی و اتحاد مشغول خدمت‌رسانی به مردم ایران اسلامی هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان در ادامه با اشاره به برخورد قاطع رئیس‌جمهور با تخلفات بیان داشت: رئیس‌جمهور اثبات کرد که در این دولت هر کسی تخلفی کرد باید کنار برود یا اینکه کنارش خواهند گذاشت و موضوع برخورد با حقوق‌های نجومی مصداق بارز با تخلفات در دولت است.

وی در ادامه با اشاره به برخورد قاطع رئیس جمهور با موضوع فیش‌های حقوقی نامتعارف بیان داشت: دیگران می‌گفتند که کابینه خط قرمز است و اجازه برخورد با متخلفان را نمی‌دادند ولی رئیس جمهور در این قضیه از کسانی که دولت را در مقابله با فساد در دولت و شفاف‌سازی امور یاری نمودند قدردانی کرد و در اسرع وقت متخلفان و دریافت‌کنندگان فیش‌های حقوقی نامتعارف را کنار گذاشت و قاطعانه با این تخلفات برخورد نمود.

رئوفی در ادامه اظهار داشت: دولت یازدهم زمانی شروع به کار کرد که در زمینه سیاست خارجی دولت منزوی شده بود و قطعنامه‌های ظالمانه شورای امنیت و تحریم‌ها وضعیت نامطلوبی را برای کشور به‌وجود آورده بود.

وی در همین رابطه اضافه کرد: دولت یازدهم برای برداشتن تحریم‌ها و برگرداندن شرایط کشور به حالت عادی اولویت خود را فعال‌سازی و تحرک در زمینه سیاست خارجی سرلوحه خود قرار داد که با موفقیت‌های بسیار خوبی نظیر برجام  همراه بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان در ادامه به موفقیت دولت در کنترل تورم اشاره و در این رابطه تصریح کرد: کنترل تورم در کشور از موفقیت‌های دیگر دولت یازدهم بود که توانست تورم بالای ۴۰ درصدی را به زیر ۱۰ درصد کاهش دهد.

 وی در ادامه به موفقیت دولت در حوزه رفاه اجتماعی اشاره کرد و در این رابطه افزود: بیش از ۱۱ میلیون نفر در ایران بیمه شدند و طرح تحول سلامت تاثیر چشمگیر در کاهش هزینه‌های درمانی مردم گذاشت و در شرایط فعلی مردم در شهرهای کشور فقط ۱۰ درصد هزینه درمان و در مناطق روستایی فقط ۵ درصد را پرداخت می‌کنند که یک آرامش و آسودگی خاطر ویژه‌ای را برای مردم این طرح به وجود آورده است و این وضعیت با قبل از دولت روحانی قابل مقایسه نیست.

وی در ادامه با انتقاد از کسانی که مدام این مطلب را عنوان می‌کند که دولت روحانی دولت مظلومی است درحالی که این ادعا اصلاً  صحت ندارد و دولت روحانی  ک دولتی شجاع با صلابت و مقتدر است که مصداق آن دستور رئیس جمهور به وزرا برای کوتاه نیامدن از مطالبات مردم در برابر فشارها در سخنرانی اخیر است.

رئوفی افزود: هدف از گفتن دولت مظلوم، تخریب این دولت است و عنوان می‌کنند دولتی است که نه اصلاح‌طلب‌ها و نه اصول‌گراها از او حمایت می‌کنند در صورتی هر دو گروه هم اصلاح‌طلب‌ها و هم اصولگرایان معتدل از دولت روحانی حمایت می‌کنند و از  این به بعد هم حمایت خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: متاسفانه بخشی از رسانه‌ها در انعکاس خدمات با دولت همراهی نمی‌کنند که وظیفه مدیران و مردم است که خود رسانه خدمات دولت شوند اگرچه مردم شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی و رفاهی بزرگ هستند.

رئوفی در ادامه اظهار داشت: اگر مقایسه‌ای بین سال گذشته و امسال شود همگان متوجه خواهند شد که امسال ۶۸۶ پروژه با ۱۹ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که نسبت به سال گذشته بیش از ۱۴۳ درصد رشد نشان می‌دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان در ادامه تصریح کرد: هفته دولت فرصت ارزنده‌ای است برای ارائه خدماتی که مدیران در مناطق مختلف شهری و روستایی انجام می‌دهند.

وی در پایان از مهمان نوازی مردم باسعیدو قشم و زحمات مدیران استانی و شهرستان قشم برای ارائه خدمات بهتر به مردم شریف جزیره قدردانی نمود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *