چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

پخش موسیقی جدید خندوانه با صدای خواننده بندرعباسی

“محسن آزادبخش” از خوانندگان جوان بندرعباسی‌ است که با توجه به فضای متفاوت کارهایش توانسته مخاطبان خاص خود را جذب کند، آزادبخش با تکیه بر موسیقی بومی شهرش و نیم نگاهی به موسیقی روز آثار خود را ساخته و ارائه می کند.

بازخبر،”محسن آزادبخش” از خوانندگان جوان بندرعباسی‌ است که با توجه به فضای متفاوت کارهایش توانسته مخاطبان خاص خود را جذب کند، آزادبخش با تکیه بر موسیقی بومی شهرش و نیم نگاهی به موسیقی روز آثار خود را ساخته و ارائه می کند، یکی از آثارش ترانه “خندوانه “است که چندی پیش در برنامه ای تحت همین نام به کارگردانی رامبد جوان از “شبکه نسیم “پخش شد.

محسن آزادبخش در خصوص این اثر و نحوه ساخت آن به خبرنگار ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، اظهار کرد: با توجه به علاقه شخصی ام به خندوانه و پیشنهادی که از طرف عوامل این برنامه مطرح شد تصمیم گرفتم این پروژه را انجام بدهم.

وی افزود: مرحله نخست ترانه بود، که دوست خوبم مجید ذاکری با توجه به حال و هوای خندوانه زحمت نوشتنش را کشید، سپس کار آهنگسازی را خودم انجام دادم و در نهایت آقای بهروز حبیب زاده اثر را تنظیم کرد.

این خواننده ضمن خرسندی از انجام این همکاری، خندوانه را برنامه مردمی و موفق بر شمرد و بیان کرد: یکی از دلایل موفقیت این برنامه اهمیت به موسیقی ست.

وی با بیان اینکه فضای اثر شاد بوده و پیام آن شادی و دوری از روزمره گی است گفت: موسیقی که در این برنامه شنیده می شود از جای جای ایران بزرگ است و به گونه ای انتخاب می شود که بر دل هر ایرانی خوش بنشیند.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *