آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
گزارش از شبی که فردوسی پور به انتخاب هراتیان پرداخت؛

از خنده های کفاشیان تا انتقاد مسئولان هرمزگانی

برنامه نود شب گذشته در حالی وارد سی‌امین روز از شهریورماه و آخرین روزهای تابستان ۹۵ می‌شد که سرانجام پس از دو هفته کش‌وقوس سرانجام عادل فردوسی پور به وعده خود و پرداختن به حواشی و اتفاقات برگزاری انتخابات هیئت فوتبال اصفهان پرداخت جایی که مدیرعامل فولاد هرمزگان اینک خود را در قبای رئیس هیئت فوتبال اصفهان می‌دید!

 باز خبر,برنامه نود شب گذشته در حالی وارد سی‌امین روز از شهریورماه و آخرین روزهای تابستان ۹۵ می‌شد که سرانجام پس از دو هفته کش‌وقوس سرانجام عادل فردوسی پور به وعده خود و پرداختن به حواشی و اتفاقات برگزاری انتخابات هیئت فوتبال اصفهان پرداخت جایی که مدیرعامل فولاد هرمزگان اینک خود را در قبای رئیس هیئت فوتبال اصفهان می‌دید!

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، عقربه‌های ساعت به ۲ بامداد رسیده بود و فردوسی پور بابیان اینکه آقای هراتیان رئیس هیئت فوتبال اصفهان پاسخگوی ما نیست اما این هفته به‌طور حتم به اتفاقات هیئت فوتبال اصفهان می‌پردازیم شیاد بینندگانی که دو هفته به دیدن این برنامه ناامید شده بودند را امیدوار کرد تا شاید به‌نوعی همچنان بر عادل بودنش تأکید کند.

پس از یک رفت‌وآمد تصویری این بار امیر مسعود هراتیان پاسخگوی تماس عوامل برنامه نود شده بود و حاضر به گفت‌وگو با فردوسی پور و پاسخگوی ابهامات این انتخابات باشد.

در ابتدای این برنامه ابتدا تعدادی از خبرنگاران اصفهانی ضمن گلایه از عدم مجوز ورود خود به مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال از علی کفاشیان نائب رئیس فدراسیون فوتبال کشور خواستار پاسخ روشنی به این موضوع شدند که وی با خنده‌های همیشگی‌اش نتوانست اهالی رسانه را قانع کند.

در ادامه یکی از نامزدهای انتخابات هیئت فوتبال اصفهان گفت: اینکه از طریق ویدئو کنفرانس تمامی اتفاقات جلسه برای خبرنگاران و تصویربرداران به نمایش درآمد و خبرنگاران از پشت دیوار باید این موضوع را دنبال می‌کردند، اتفاقی جالب است گه چرا مسئولین از شفاف‌سازی واهمه دارند.

اخوان با اشاره به اینکه خبرنگاران رکن اساسی جلسات هستند، اظهار کرد: با ۴۲ سال سابقه فعالیت در حوزه‌های مختلف از مربیگری تا مدیریت در ورزش و ۳۰ سال سابقه مدیریت دولتی و تعاونی‌های مختلف فکر می‌کردم بیشترین آمار مجمع به سمت تنها عضو فوتبال از بین نامزدهای ریاست بیاید چون شعار این موضوع را سر می‌دهیم.

وی اضافه کرد: فردی که به‌عنوان رئیس انتخاب‌شده به‌طورکلی فوتبالی نیست و از جنس این ورزش نبوده و نیست.

اخوان تصریح کرد: صحبت‌هایی هراتیان بیان کرده که فوتبالش را از تیم‌های پایه در اصفهان آغاز کرده و در تیم‌های نوجوانان و جوانان بازی کرده و سپس به دلیل مصدومیت مجبور به خداحافظی شده و اکنون آمده تا دینش را به فوتبال اصفهان ادا کند به‌قدری جالب است که مرا شگفت‌زده کرده چراکه با این ۴۲ سال سابقه حضور در ورزش نمی‌دانم هراتیان در کجای فوتبال بوده و بنده برای نخستین بار وی را در این جلسه دیدم.

این نامزد انتخابات هیئت فوتبال اصفهان با اشاره به اینکه نمی‌دانم ۲۴ رئیس هیئت‌های شهرستانی اصفهان از کجا و چگونه این فرد را شناختند که رأیشان به هراتیان تعلق‌گرفته است، خاطرنشان کرد: سکونت هراتیان رد اصفهان هم مسئله شائبه برانگیزی است و صرف داشتن خانه در شهری دلیل بر سکونتش در اصفهان نیست بلکه محل کارش در قانون مورد ملاک است.

در ادامه عضو شورای شهر بندرعباس گفت: هیئت فوتبال اصفهان به‌قدری بزرگ و گسترده است که الزاماً باید مدیرش بالای سر مجموعه تحت کنترلش باشد.

کیانوش جهانبخش افزود: از طرفی فولاد هرمزگان مجتمع بزرگ صنعتی است و باید مدیرش بالای سر این مجموعه باشد.

همچنین مشاور ورزشی استاندار هرمزگان گفت: اگر هراتیان نمی‌تواند در هرمزگان مدیریت کند عطایش را به لقایش ببخشد و به اصفهان برود و همان فوتبال آن استان را اداره کند زیرا در اصفهان شاید نیاز بیشتری به وی احساس می‌شود.

فریدون الهامی بابیان اینکه هراتیان با قاطعیت در مصاحبه‌اش از سکونتش در اصفهان سخن می‌گوید، خاطرنشان کرد: انگار پدیده دورکاری در هرمزگان باید اجرا شود و از اصفهان مجتمع عظیم صنعتی همچون فولاد هرمزگان باید اداره شود و این خود سؤال بزرگی است که باید این فرد پاسخگو باشد.

وی با اشاره به اینکه هراتیان را به‌واسطه مدیرعامل فولاد هرمزگان بودن در رأی هیئت فوتبال اصفهان قرار داده‌اند، اضافه کرد: چرا نباید از مزایای این امر در ورزش هرمزگان استفاده شود و درحالی‌که تنها از فولاد هرمزگان دود و مضرات آن نصیب مردم هرمزگان می‌شود، نباید بخشی از درآمدش را در راستای منافع ورزش هرمزگان صرف کند؟!

دیگر نامزد انتخابات هیئت فوتبال اصفهان در این خصوص گفت:در خصوص مباحث مطرح‌شده در خصوص سکونت هراتیان قانون اولویت را با محل اشتغال افراد می‌داند و چون بندرعباس محل اشتغال هراتیان است پس این قانون باید رعایت و هراتیان تأیید نمی‌شد.

یزدی زاده در پایان گفت: اگر روی بحث سکونت افراد دقت می‌شد اکنون این مباحث مطرح نمی‌شد.

یکی از پیشکسوتان فوتبال اصفهان گفت: چون محل کار هراتیان آن‌هم از نوع عملیاتی بندرعباس بوده طبق ماده یک هزار و دو باید بند اقامتگاه در خصوص هراتیان اجرا و وی رد صلاحیت می‌شد اما کم‌کم به این نتیجه رسیدم که دوستان می‌خواستند این فرد در انتخابات حاضر باشد.

مهرابی بابیان اینکه حتماً کمیته سه‌نفره این موضوع را بررسی کرده است، افزود: چگونه صفری رئیس اداره ورزش و جوانان نطنز که خود برای این انتخابات ثبت‌نام کرده بود بارها تحت‌فشار دوستان قرار گرفت که اعلام کند که ساکن نطنز یا انصراف دهد که وی آخر حاضر به قبول این موضوع نشد اما رد خصوص هراتیان که همگان علم اشتغال وی در بندرعباس دارند، مورد تأیید کمیته سه‌نفره قرار می‌گیرد.

وی در پایان گفت: طبق گفته کفاشیان با مسلم شدن سکونت هراتیان در استان هرمزگان باید انتخابات باطل شود.

همچنین در این برنامه صحبت‌های کفاشیان در پاسخ به سؤالات خبرنگاران در خصوص ابهام محل سکونت هراتیان پخش شد که وی افزود: نامه‌ای در این خصوص از سازمانی ندیدم و هیئت سه‌نفره شرایط انتخابات را بررسی کردند و اگر نامه‌ای بوده باید بررسی شود و مورد رسیدگی قرار بگیرد و اکنون دیر نشده و اگر اثبات شود که رئیس هیئت فوتبال ساکن اصفهان نیست، انتخابات منحل می‌شود.

به گزارش ایسنا، حال باید دید این وعده کفاشیان با توجه به نامه سازمان بازرسی اصفهان و انتشار آن در خبرگزاری ایسنا عملی می‌شود یا خیر؟

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *