آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

آغاز تغییرات در فدراسیون کشتی/ نایب رئیس و دبیر معرفی شدند

از سوی رسول خادم، حمید بنی تمیم و رضا لایق به عنوان نایب رئیس و دبیر فدراسیون کشتی منصوب شدند.

 باز خبر,به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون کشتی، رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی، حمید بنی تمیم را به عنوان نایب رئیس و رضا لایق را به عنوان دبیر فدراسیون کشتی منصوب کرد.

بنی تمیم پیش از این سه سال دبیر فدراسیون کشتی بود و از قهرمانان کشتی فرنگی ایران است.

معاون توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان و دکترای تربیت بدنی از سوابق اجرایی و تحصیلی، بنی تمیم است. وی مدال برنز رقابت‌های قهرمانی آسیا در سال ۲۰۰۶ میلادی و همچنین مدال‌های طلا و نقره دانشجویان جهان در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۶ میلادی و طلای جام یادگار امام را در کارنامه ورزشی خود دارد.

همچنین رضا لایق عضو پیشین تیم ملی کشتی آزاد، قهرمان دانشجویان جهان بوده و سابق پنج سال مربیگری تیم ملی کشتی آزاد از جمله المپیک ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ و مسابقات جهانی ۲۰۱۳، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ دارد.

همچنین ریاست هیأت کشتی استان قزوین و معاونت اداره کل ورزش و جوانان این استان و فوق لیسانس مدیریت ورزشی از سوابق اجرایی و تحصیلی رضا لایق است.

این موضوع در سمینار امروز روسای هیئت های کشتی سراسر کشور که اکثریت اعضای مجمع فدراسیون کشتی را تشکیل می دهند اعلام شد و به تایید اعضاء رسید. مجمع فدراسیون کشتی پیش از این انتخاب نایب رئیس و دبیر را به رئیس فدراسیون کشتی واگذار کرده بود.

به گزارش ایسنا، پیش از این حمید بنی‌تمیم دبیری فدراسیون کشتی را بر عهده داشت.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *