آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان:

فروش کالای خارجی در فروشگاه های دولتی ممنوع است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: طبق بخشنامه وزارتخانه در راستای حمایت از کالای ایرانی، فروش هر گونه کالای خارجی در تمامی فروشگاه دولتی استان ممنوع است.

بازخبر / خلیل قاسمی روز شنبه در نشست شورای اداری استان هرمزگان افزود: یک هزار واحد صنعتی و تولیدی فعال در هرمزگان داریم که نیاز است مدیران در خصوص خرید اقلام مورد نیاز خود با این واحدها همکاری داشته باشند.
وی بیان داشت: در حوزه بازار هرمزگان هیچ کمبودی نداریم و بازار به صورت روزانه در حال پایش است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهار کرد: کالاهایی که متاثر از ارز بوده در حد ۲ تا ۳ درصد نوسان داشته که این روند نیز به موقع کنترل شد.
قاسمی اضافه کرد: امسال ۳ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در هرمزگان هدف گذاری شده که برای تحقق این امر نیاز به تلاش مدیران استانی و شهرستانی است.
وی هم چنین به فعال سازی معادن کوچک و نیمه تعطیل در هرمزگان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال ۹۷ برنامه ای طراحی شده که خرید مواد اولیه معادن فلزی و غیر فلزی به صورت تضمینی انجام شود که این روند به ایجاد اشتغال در استان کمک می کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *