توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
قاضی‌زاده؛

دولت به مردم امید واهی ندهد

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت و تیم مذاکره‌کننده درباره مذاکرات خود با اروپایی‌ها به مردم امید واهی ندهند و واقعیات را در مورد مذاکرات به مردم بگویند.

بازخبر /  سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامیا اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با مذاکره با اروپایی‌ها، گفت: دولت و تیم مذاکره‌کننده در ارتباط با مذاکراتشان با اروپایی‌ها نباید به مردم امید واهی بدهند و آن را حلال مشکلات اقتصادی عنوان کنند.

وی با بیان اینکه دولت باید واقعیات را در مورد این مذاکرات به مردم بگوید، افزود: مذاکره با اروپایی‌ها یک مذاکره سیاسی، حقوقی است و نه اقتصادی همان‌طور که برجام یک توافق سیاسی، حقوقی بود چرا که مذاکرات به دولت‌های این کشور‌ها در حال انجام است نه با شرکت‌ها و بنگاه‌های آنها.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروزه شرکت‌های بزرگ جهان که خصوصی هستند حساب ضرر و منفعت خود را می‌کنند و تابع تصمیمات دولت‌های خود نیستند و مستقل عمل می‌کنند و اگر آمریکا آنها را تحریم کند قطعاً منافع خود را در نظر می‌گیرند و نه تصمیمات اتخاذ شده در مذاکرات را.

به گزارش فارس، قاضی‌زاده خاطرنشان کرد: امروزه قدرت‌های بزرگ به معنای دولت‌های کشورهای مختلف نیست بلکه امروزه بنگاه‌ها و شرکت‌های بزرگ اقتصادی در عرصه اقتصاد تأثیرگذار هستند.

وی افزود: لازم است در شرایط فعلی وزارت اقتصاد ما برای مذاکره در خصوص مسائل اقتصادی و بازرگانی پیشگام شود و وزارت امور خارجه به مذاکرات سیاسی خود پیرامون مسائل مختلف بپردازد و امور مربوط به مذاکره از شرکت‌ها برای سرمایه‌گذاری توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی انجام شود.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امروزه جنگ، جنگ اقتصادی است و دیگر تصمیمات درباره مقابله با کشورها در وزارت دفاع ‌آمریکا اتخاذ نمی‌شود بلکه وزارت خزانه‌داری این کشور کار را در دست گرفته است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *