آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس:

در بندرعباس نیاز به یک اتاق فکر داریم/باید به فکر نجات ساحل بندرعباس از فاضلاب باشیم

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: یکی از دغدغه های اصلی مردم شهر بندرعباس وجود بافت فرسوده و نجات ساحل بندرعباس از فاضلاب است.

بازخبر /  فرزانه آرامش بیان کرد: شهر بندرعباس نیازمند توجه جدی همه مسئولان به امر نوسازی و بهسازی در بخش بافت فرسوده است و حدود ۴۳درصد از بافت شهر بندرعباس را بافت‌های فرسوده تشکیل می دهد که با همکاری همه دستگاههای مربوطه باید این معضل حل شود.

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود: ورود فاضلاب به ساحل بعنوان یک معضل در شهر است و باید تدابیری اندیشیده شود تا شاهد کاهش آلودگی در ساحل شهر بندرعباس باشیم و شهروندان بتوانند به راحتی از ساحل استفاده کنند.

رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: در شهر بندرعباس نیاز به یک اتاق فکر داریم تا قبل از انجام هر پروژه ای توسط کارشناسان مطالعات پروژه فوق صورت گیرد و از هدر رفت هزینه ها جلوگیری شود.

آرامش تصریح کرد: برای حل مشکلات شهر بندرعباس باید تمامی سازمانها و نهادها با هم همکاری داشته باشند و شهرداری به تنهایی نمی تواند جهت حل مشکلات شهر اقدام مؤثری انجام دهد.

وی در پایان به تعیین تکلیف بازار ماهی فروشان اشاره کرد و افزود: بایستی سریعتر تکلیف بازار ماهی فروشان مشخص شود چرا که خریداران غرفه ها نگران آینده هستند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *