توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
مدیرکل هماهنگی امور توسعه جزایر استانداری هرمزگان:

محوریت توسعه هرمز، گردشگری است/عزم ویژه‌ای برای توسعه هرمز وجود دارد

مدیرکل هماهنگی امور توسعه جزایر استانداری هرمزگان گفت: محوریت توسعه در هرمز با گردشگری خواهد بود و تلاش خواهیم کرد براساس راهبرد استاندار هرمزگان ظرفیت‌های این جزیره برای رونق گردشگری به کار رود و توسعه زیرساخت‌ها شتاب بیشتری گیرد.

بازخبر / منطقه خلیج‌فارس،  مرتضی محمودزاده پس از بازدید از روند اجرای پروژه‌های عمرانی در جزیره هرمز، عنوان کرد: بنا بر تأکید استاندار هرمزگان، عزم ویژه‌ای برای توسعه جزیره هرمز با محوریت توسعه گردشگری به وجود آمده است.

وی ادامه داد: با همکاری شهرداری هرمز و حضور بخش خصوصی پروژه‌های خوبی در دست اجراست که نتایج ارزشمندی برای مردم شریف این جزیره به همراه خواهد داشت.

مدیرکل هماهنگی امور توسعه جزایر استانداری هرمزگان تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود تمامی مشکلات و موانع موجود در مسیر تکمیل پروژه‌ها مرتفع شود و تکمیل طرح‌های بهسازی معابر و زیباسازی مبلمان شهری نقش مهمی در ایجاد اشتغال در جزیره هرمز خواهد داشت.

محمودزاده خاطرنشان کرد: محوریت توسعه در هرمز با گردشگری خواهد بود و تلاش خواهیم کرد براساس راهبرد استاندار هرمزگان ظرفیت‌های این جزیره برای رونق گردشگری به کار رود و توسعه زیرساخت‌ها شتاب بیشتری گیرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *