آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

رونمایی بی بی سی از چهره حقیقی و بدون نقاب حقیقت‌جو +عکس

چندی پیش فاطمه حقیقت جو، نماینده اصلاح طلب دوره ششم مجلس شورای اسلامی، که سال هاست به خارج از کشور مهاجرت کرده است، بالاخره نقاب از چهره برداشته و در فضای مجازی از کشف حجاب خود خبر داد.

بازخبر / فاطمه حقیقت جو از جمله افرادی بود که برای رسیدن به قدرت، افکار عمومی را فریب داده و برای رسیدن به کرسی مجلس، از چادر سوء استفاده کرد؛ جالب اینجاست که حقیقت جو که با فریب و دروغ به نمایندگی مردم تهران رسیده بود، در مصاحبه با رسانه های فارسی زبان وابسته به غرب، خود را به عنوان یک اصلاح طلب و نماینده سابق مجلس معرفی می کند و تاکنون اصلاح طلبان حاضر به اعلام برائت از اقدامات غیراخلاقی او نشده اند.

البته فساد اخلاقی حقیقت جو تنها به کشف حجاب ختم نمی شود بلکه وی در سال ۹۶ اعلام کرد پس از سیزده سال طلاق گرفته و از زندگی مشترک با مردی بدون ازدواج خبر داد؛ البته به بهانه شناخت بیشتر!

کشف حجاب رسمی حقیقت جو در زمانی کلید خورد که پروژه کشف حجاب در ایران، که از سوی چند دختر فریب خورده دنبال می‌شد، با شکست مواجه شد تا شاید کمکی باشد به نجات این پروژه ناکام.

حالا بی بی سی هم به کمک حقیقت جو آمده و بلافاصله بعد از کشف حجاب رسمی حقیقت جو از او برای گفتگو درباره کاوه مدنی که به دلیل مشکلات اخلاقی و نیز پرونده جاسوسی فعالان محیط زیست از کشور فرار کرده است، دعوت کرد تا رسما از چهره حقیقی و بدون نقاب حقیقت جو رونمایی کند.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *