توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
استاندار هرمزگان:

برنامه‌ریزی برای ایجاد ۳۰ هزار شغل در هرمزگان طی سال جاری/ تولیدکنندگان خرد استان با ایجاد تشکل حمایت شوند

استاندار هرمزگان با تاکید بر حمایت از تولیدکنندگان خرد استان با ایجاد تشکل‌های بومی از برنامه‌ریزی برای ایجاد۳۰ هزار شغل در هرمزگان طی سال ۹۷ خبر داد.

بازخبر / از بندرعباس، فریدون همتی بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان هرمزگان، عملکرد این کارگروه را در سال ۹۶  رضایت‌بخش دانست و اظهار داشت: البته می‌توانستیم با توجه به ظرفیت‌های استان اقدامات بهتری انجام دهیم.

وی در ادامه سقف تولید اشتغال سال ۹۷ در هرمزگان را ۳۰ هزار نفر عنوان کرد و افزود: تمام دستگاه‌ها با هماهنگی و هم‌افزایی با استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق این هدف گام بردارند.

استاندار هرمزگان با تاکید بر سازماندهی مناسب دستگاه‌های متولی اشتغال در استان تصریح کرد: برنامه نظارت بر راستی‌آزمایی و زنده ماندن فرصت‌های شغلی ایجاد شده در سال ۹۶ بایستی مداوما پیگیری و گزارش شود.

همتی ادامه داد: بایستی با شناسایی صنایع محلی و ایجاد تشکل بومی برای تامین نیازهای تولیدکنندگان خرد، بازاریابی و حمایت از این بخش در دستور کار قرار گیرد.

وی در ادامه بر توجه به فنی و حرفه‌ای استان تاکید کرد و گفت: نیازسنجی مشاغل استان و آموزش نیروها متناسب با نیاز صنایع با مرکز آموزش و فنی و حرفه‌ای است که بایستی با جدیت پیگیری شود.

نماینده عالی دولت در هرمزگان ابراز داشت: امیدواریم رسانه‌ها محتوا و مصوبات جلسات اشتغال را به نحوی در جامعه انعکاس دهند تا سبب جاری شدن امید در بین مردم برای آغاز سالی پر رونق در زمینه اشتغال شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *