توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

رسمی؛ قرارداد هافبک دفاعی پرسپولیس تمدید شد

سرپرست باشگاه پرسپولیس با فرا خواندن هافبک پرسپولیس بدون توجه به آسیب دیدگی وی که در جریان بازی روی داد، قرارداد این بازیکن را تمدید کرد.

بازخبر /  به نقل از  سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حمید رضا گرشاسبی همان گونه که پیش از این اعلام کرده بود با فراخواندن محسن ربیع خواه به باشگاه‌، پس از مذاکره کوتاهی که انجام شد، قرارداد وی را تمدید کرد.

محسن ربیع خواه که پیش از آسیب دیدگی اخیر، اعلام کرده بود قطعا قرارداد خود را تمدید می‌کند در جریان بازی با پارس جنوبی با حادثه‌ای ناگوار روبرو و از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شد. پزشکان انجام عمل جراحی و پیامد آن‌، دوری ۶ ماهه از میادین را قطعی اعلام کردند. با وجود این شرایط سرپرست باشگاه پرسپولیس تعیین کرده بود که قرارداد این بازیکن تمدید شده و این موضوع به بعد از بهبودی وی موکول نگردد.

بر همین اساس‌، ربیع خواه امروز در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد و پس از گفتگویی که با حمید رضا گرشاسبی داشت، قرارداد خود را تمدید کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *