توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
مسئول کانون موسیقی حوزه هنری استان هرمزگان:

دیگر هرمزگان پایتخت موسیقی کشور نیست/گروه‌های موسیقی محلی در تعمیر ساز خود با مشکل مواجه‌اند

مسئول کانون موسیقی حوزه هنری استان هرمزگان گفت: گروه‌های موسیقی محلی استان هرمزگان در حال حاضر حتی در تعمیر ساز خود با مشکل مواجه هستند.

بازخبر / منطقه خلیج‌فارس، مجید ایرانمنش در دیدار هنرمندان حوزه هنری انقلاب اسلامی استان هرمزگان با استاندار، افزود: به‌جرئت می‌توان گفت بیش از یک دهه است دیگر هرمزگان پایتخت موسیقی کشور نیست و اینکه این لقب را می‌گویند تنها در حرف و شعار است.

وی با بیان اینکه در چند سال گذشته در تولید آثار موسیقی در حوزه هنری زحمات زیادی کشیده شده و آثار مناسبی تولید کرده‌ایم، اظهار کرد: اما بودجه لازم برای تولید و انتشار انبوه این آثار وجود ندارد و نمی‌توانیم توانمندی‌های هنرمندان بومی را به‌خوبی منعکس کنیم.

ایرانمنش با اشاره به اینکه حوزه هنری استان هرمزگان استودیو ضبط کوچکی دارد که چندان جوابگو ضبط آثار هنرمندان نیست، اضافه کرد: در چند سال گذشته به‌شدت به موسیقی محلی هرمزگان بی‌مهری شده است و با افت شدیدی مواجه هستیم.

عضو گروه موسیقی نغمه با بیان اینکه موسیقی محلی هرمزگان برای شرکت در جشنواره‌های بین‌المللی و کشوری پیشنهاد‌های بسیاری دارد اما گروهی برای رفتن نداریم، خاطرنشان کرد: وقتی حمایت نیست به‌طور حتم هنرمند دل‌زده شده و دل به کار نمی‌دهد.

ایرانمنش با اشاره به اینکه گروه‌های موسیقی محلی استان هرمزگان در حال حاضر حتی در تعمیر ساز خود با مشکل مواجه هستند، تصریح کرد: در حوزه موسیقی محلی، خواننده، ترانه و نوع ساز بومی مورداستفاده، سه ابزاری هستند که در مقبولیت یک اثر، نقش اساسی را ایفا می‌کنند و برای تولید آثار مطلوب باید حمایت‌های لازم صورت بگیرد تا هنرمندان استان توانایی‌ها خود را به نمایش بگذارند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *