توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
در نشست اتحادیه عرب؛

لفاظی شاه عربستان علیه ایران

شاه عربستان در نشست اتحادیه عرب بدون اشاره به حمله غربی ها به سوریه، به تکرار ادعاهای همیشگی و نخ نما شده علیه ایران پرداخت.

بازخبر /  نشست سالانه اتحادیه کشورهای عربی در شهر ظهران در شرق عربستان برگزار شد.

ملک سلمان، پادشاه عربستان در سخنرانی افتتاحیه این نشست بار دیگر ادعاهای همیشگی و نخ نما شده را علیه ایران تکرار کرد و از جامعه جهانی خواست، در برابر ایران موضعی محکم اتخاذ کنند.

به گزارش دویچه وله، با این که گفته می‌شد حملات اخیر آمریکا، بریتانیا و فرانسه به سوریه محور اصلی این نشست باشد، پادشاه عربستان در سخنان خود اشاره‌ای به این حملات نکرد.

در حالی که طی سه سال گذشته عربستان بدون وقفه یمن را بمباران کرده و فقیرترین کشور عربی را به ویرانه ای تبدیل کرده است، شاه سعودی از حملات موشکی نیروهای یمنی به عربستان انتقاد کرد!

ملک سلمان که به گفته منابع غربی روزهای پایانی سلطنت خود را سپری می کند و به زوید جای خود را به محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی خواهد داد، همچنین از تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در مورد انتقال سفارتخانه آمریکا از تل‌آویو به بیت‌المقدس انتقاد کرد.

به گزارش بی بی سی، بر خلاف آنچه انتظار می رفت پادشاه بحرین در سخنرانی‌اش در نشست سران عرب هیچ اشاره‌ای به ایران نکرد.

گفته شده که ناآرامی‌های جاری در لیبی، یمن و غزه از جمله موضوعات دیگری است که در این دوره از نشست سران اتحادیه عرب مورد بحث قرار می گیرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *