آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

ویژه‌برنامه پیام‌آور وحدت برگزار می‌شود

ویژه‌برنامه پیام‌آور وحدت ویژه مبعث خاتم پیامبران در ساحل بندرعباس برگزار می‌شود.

بازخبر / به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس با تبریک فرا رسیدن مبعث خاتم پیامبران، عنوان کرد: سالروز بعثت پیامبر اکرم (ص) روز بزرگی برای تاریخ و بشریت است که جایگاه ویژه‌ای در فرهنگ مسلمانان دارد و بعثت نقطه آغازین اسلام به‌شمار می‌رود.
محمدمهدی جهانبخش ادامه داد: به‌کارگیری از سیره پیامبر مکرم اسلام در زندگی هر فردی، ضامن رفع همه مشکلات است.
وی افزود: حضرت محمد (ص)، خاتم پیامبران است و برای آن‌ها که امید به رحمت خدا و روز رستاخیز دارند و خدا را بسیار یاد می‌کنند سرمشق نیکویی است.
جهانبخش اضافه کرد: ارج‌گذاری مبعث یکی از وظایف تمام مسلمانان است که سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس با همکاری موسسه ایده پردازان ستایش در همین راستا جشن بزرگ مبعث را در ساحل بندرعباس برگزار می‌کند.
وی تصریح کرد: ویژه‌برنامه پیام‌آور وحدت با حضور و تقدیر از هومن حاج عبداللهی بازیگر سریال پایتخت و دیگر هنرمندان مطرح شنبه ۲۵ فروردین‌ماه ساعت ۲۰ در ساحل پارک غدیر بندرعباس برگزار می‌شود و از عموم شهروندان دعوت به عمل می‌آید در این مراسم حضور یابند.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *