آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

احتمال بارش خفیف در برخی نقاط مرتفع و ساحلی هرمزگان/افزایش دما نسبی از فردا

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: با توجه به ابرناکی و وجود جریانات ضعیف ناپایدار احتمال بارش خفیف و پراکنده در برخی نقاط مرتفع و ساحلی دور از انتظار نیست.

بازخبر / مرضیه سی سی پور در منطقه خلیج فارس، افزود: امروز در ساعات بعدازظهر در مناطق ساحلی و جزایر خلیج فارس افزایش سرعت باد پیش بینی می شود که سبب متلاطم شدن دریا خواهد شد.
وی با بیان اینکه شرایط  دریا جهت تردد شناورهای مسافربری به جزایر خلیج فارس  از جمله قشم هرمز کیش مناسب خواهد بود، اظهار کرد: توصیه می شود با توجه به متلاطم شدن دریا شناورهای سبک و صیادی و قایق های تفریحی خصوصا در منطقه گردشگری هنگام از تردد دریایی خودداری کنند.
سی سی پور اضافه کرد: با توجه به ابرناکی و وجود جریانات ضعیف ناپایدار احتمال بارش خفیف و پراکنده در برخی نقاط مرتفع و ساحلی دور از انتظار نیست.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: از لحاظ دمایی  از فردا به طور نسبی افزایش دما پیش بینی می شود.
ایسنا/
پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *