آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

ستار همدانی: هواداران استقلال از پرسپولیس حمایت کنند!

ستار همدانی پیشکسوت استقلال گفت: هواداران دوشنبه به ورزشگاه بروند و از پرسپولیس حمایت کنند.

بازخبر /  پیشکسوت استقلال گفت: با توجه به موفقیت های اخیر به ویژه پیروزی دربی می ‌توان گفت تیم به انسجام واقعی دست پیدا کرده است.

ستار همدانی، بازیکن اسبق استقلال درباره وضعیت این تیم و بازی مقابل العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا، به خبرنگار برنا گفت: استقلال خوشبختانه به لحاظ تاکتیکی و مهمتر از آن روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و با توجه به موفقیت های اخیر به ویژه برد دربی می ‌توان گفت تیم به انسجام واقعی دست پیدا کرده است.

وی افزود: شفر نشان داد واقعا بعد از آمدنش استقلال را دچار دگرگونی بسیار خوبی کرده، چرا که آبی پوشان هم در آسیا خوب نتیجه گرفته اند و هم در جام حذفی فینالیست شده اند و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

مربی اسبق آبی پوشان درباره بازی با العین اظهار داشت: العین تیم بسیار قدرتمندی است و سرمایه گذاری بسیار زیادی در فوتبال انجام داده، فکر می‌کنم نکته مثبتی ما این است که شفر کاملا با شرایط حاکم بر زمین آشنایی دارد ضمن آنکه خیالمان راحت است که بازیکنان دچار غرور نمی شوند، چرا که شفر نشان داده بهترین بازیکنان وارد زمین خواهند شد، من فکر می کنم استقلال روی هم رفته با کسب ۴ امتیاز از العین می تواند صعود خود به مرحله بعد را تا حدود بسیار زیادی قطعی کند.

بخش پایانی صحبت های همدانی پیرامون حمایت از تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان بود، او در این رابطه اظهار کرد: وقتی تیم های ایرانی در آسیا بازی می کنند، رنگ ها باید به کنار گذاشته شوند هواداران و تماشاگران به وظیفه ایرانی خود عمل کنند و از هواداران خواهش می کنم مثل همیشه که نشان داده اند از تیم های ایرانی حمایت می کنند، به دیدار پرسپولیس و الوصل هم به عنوان یک بازی ملی نگاه کنند و با حضور در استادیوم از نماینده کشورمان حمایت کنند.

برنا

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *