آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

دبیر شورای عالی مناطق آزاد: مشکل اظهارنامه مالیاتی فعالان اقتصادی در مناطق آزاد حل شد

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی از حل مشکل اظهارنامه مالیاتی فعالان اقتصادی در مناطق آزاد در بازه زمانی سال‌های ۹۰ تا ۹۳ خبر داد.

بازخبر / مرتضی بانک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قشم، اظهار کرد: به دنبال صدور مالیات برای فعالان اقتصادی در مناطق آزاد در سال‌های ۹۰ تا ۹۳، موضوع را به صورت ویژه با مدیران سازمان مالیاتی مورد بررسی قرار دادیم و این مشکل هم اکنون حل شده است.

وی تصریح کرد: حذف اظهارنامه مالیاتی سال‌های ۹۰ تا ۹۳ در لایحه اصلاحیه ماده ۱۳ در کمیسیون اقتصادی دولت مصوب شده و سازمان مالیاتی کشور آن را به ادارات کل مالیاتی همه استان‌های دارای مناطق آزاد ابلاغ کرده است.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد در خصوص لزوم ارائه اظهارنامه مالیاتی برای فعالان اقتصادی در مناطق آزاد با توجه به معافیت مالیاتی در این مناطق، گفت: پر کردن اظهارنامه‌ها مشکلی نیست و به اعتقاد من باید فعالیت هر واحد اقتصادی چه در مناطق آزاد و چه در خارج از این مناطق باید در جایی ثبت شود.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *