آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

شهرآورد از نگاه هنرمندان

نظرات هنرمندان سینما و موسیقی بعد از دربی ۸۶ که با پیروزی استقلال همراه بود.

بازخبر /حمید عسگری خواننده استقلالی معتقد است اگر شفر زودتر به استقلال می‌آمد، الان این اختلاف امتیاز را با پرسپولیس نداشت.

* شهرآورد را چطور دیدید؟
کیفیت بازی پرسپولیس طوری بود که آمده بود بازی را خراب کند. در نیمه اول استقلال شرایط بهتری داشت و کیفیت خود را نشان داد. کارهای ترکیبی خوبی داشت و به واقع مزد زحمات خود را فقط با یک گل گرفت. در این نیمه پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت اما در نیمه دوم با توجه به اینکه این تیم عقب بود و استقلال هم استرس حفظ شهرآورد را داشت، طبیعی بود که آبی‌ها کمی عقب بنشینند، با این حال باز هم پرسپولیس نتوانست کاری بکند. تصور می‌کنم اگر بازیکنان دچار استرس نمی‌شدند، می‌توانستیم ۳، ۴ تا به این تیم بزنیم.

* استقلال با این بازی خوب چرا این اختلاف امتیاز را با پرسپولیس دارد؟
اول اینکه برانکو از نظر سطح فنی اختلاف زیادی با مربیان ایرانی دارد. همین اختلاف بین شفر و برانکو هم هست و شفر خیلی بهتر از برانکو است و استقلال چوب مربی اول فصل خودش را می‌خورد. بازیکنان دو تیم در یک سطح هستند و این شهرآورد سطح اختلاف دو مربی را نشان داد. تصور می‌کنم اگر شفر از ابتدای فصل روی نیمکت استقلال بود، الان این اختلاف وجود نداشت و شاید یکی، دو امتیاز اختلاف بود و هنوز هم قهرمان معلوم نبود. نمایشی که از پرسپولیس در شهرآورد دیدیم، چیزی نبود که نشان دهد این تیم ۱۶ امتیاز بیشتر از حریفش دارد.

* آینده این دو تیم را چطور می‌بینید؟
نه تنها این دو تیم که حتی تیم ملی ما با مربی داخلی به جایی نمی‌رسد. ما در آسیا هم با تیم‌هایی که مربی ایرانی دارند، نتیجه نمی‌گیریم و باید از مربیان درجه یک خارجی برای این تیم‌ها استفاده کنیم و داریم می‌بینیم که مربیان خارجی چه کیفیت متفاوتی نسبت به داخلی‌ها دارند.
افشانی: شهرآورد را ندیدم چون خیالم از قهرمانی راحت بود

* محسن افشانی هنرپیشه پرسپولیسی می‌گوید شهرآورد برایش اهمیتی نداشته و اینکه قهرمانی پرسپولیس قطعی است، مهم بوده. این بازیگر گفت: زمان شهرآورد خواب بودم چون خیالم از قهرمانی پرسپولیس راحت بود. تیمی که ۱۶ امتیاز با رقیبش فاصله دارد، بازی‌‌اش دیدن ندارد.
افشانی افزود: با قهرمانی زودهنگام پرسپولیس لیگ برای من نچسب شد. از نیم‌فصل دوم مطمئن بودم که پرسپولیس قهرمان می‌شود و خیلی حال نداد.
این هنرپیشه در مورد شهرآورد گفت: بازی را ندیدم اما شنیدم که پرسپولیس خوب بازی نکرده است. این تیم چون قهرمانی‌‌اش قطعی شده، انگیزه‌‌اش را از دست داده و طبیعی است که تیمی این‌چنینی کیفیت همیشگی را نداشته باشد.

خداداد: شهرآورد ۸۶ روز آبی‌ها بود

* شیلا خداداد هنرپیشه مطرح سینما و تلویزیون در مورد شهرآورد گفت: استقلال و پرسپولیس دو تیم هستند که با توجه به خیل عظیم طرفداران‌شان با کرکری‌ها و کل‌کل‌ها حال و هوایت را عوض می‌کنند و خستگی‌هایت را درمی‌کنند و آدم‌ها با همین کری ‌خواندن‌ها و علایق هستند که کمی از بار زندگی‌شان را می‌کاهند.
این هنرپیشه افزود: چه استقلالی باشی چه پرسپولیسی، این نکته را در نظر بگیریم که چه ببریم و چه ببازیم، نباید احترام به همدیگر را فراموش کنیم و در کری خواندن‌های‌مان هم فراموش نکنیم که با هم رفیقیم و فوتبال راهی است برای با هم بودن ما.

خداداد در پایان در مورد شهرآورد ۸۶ گفت: من شهرآورد را در کنار خانواده‌ام دیدم با اینکه سلیقه فوتبالی‌مان با هم متفاوت بود و یکی‌مان کاملاً قرمز و دیگری کاملاً آبی بودیم. شهرآورد ۸۶ روز آبی‌ها بود که بردشان را تبریک می‌گویم.

علیخانی: گاهی ترکیب و تعویض‌های برانکو را نمی‌فهمم
*احسان علیخانی مجری مطرح تلویزیون که این روزها درگیر ویژه‌برنامه سال نو است، در مورد شهرآورد ۸۶ گفت: به رفقای استقلالی‌ام برای برد در شهرآورد تبریک می‌گویم، همان‌طور که به رفقای پرسپولیسی برای قهرمانی قطعی در لیگ برتر تبریک می‌گویم. پرسپولیس در این بازی خیلی با پرسپولیس همیشگی فرق داشت و استقلال بهتر بود. واقعیت این است که یک روزهایی اصلاً ترکیب و تعویض‌های برانکو را نمی‌فهمم، با این حال نمی‌شود از برانکو به خاطر تحولی که در پرسپولیس ایجاد کرد و ٢ قهرمانی پشت ‌سر همی کسب کرد، گذشت. بهتر است از در کنار هم بودن لذت ببریم و شهامت پذیرش باخت و جنبه برد هم داشته باشیم.

خبرورزشی

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *