آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
روحانی در دیدار صمیمی با ایرانیان و دانشجویان مقیم هند:

علاوه بر قدرت دفاعی قدرت مذاکراتی بالایی داریم/ حاکم فعلی آمریکا بیش از یکسال است می‌خواهد برجام را از بین ببرد

رئیس جمهور با بیان اینکه به دنیا نشان دادیم علاوه بر قدرت دفاعی بالا، قدرت مذاکراتی بالایی داریم، گفت: حاکم فعلی آمریکا بیش از یکسال است می‌خواهد برجام را از بین ببرد و هر بار می‌گوید این آخرین امضای من است!

بازخبر / به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،‌ حجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهور روز جمعه در شهر حیدرآباد و در دیدار صمیمی با ایرانیان و دانشجویان مقیم هند با بیان اینکه زبان فارسی مانع خودباختگی فرهنگی است و کرسی های زبان فارسی باید توسعه یابند، گفت: زبان شیرین فارسی در دیار شبه قاره، بهتر از همه جا جلوه گر شده است و می تواند توسعه روابط ایران و هند را شتاب دهد.

وی رابطه شبه قاره هند با ملت ایران را  ویژه و کم نظیر دانست و با تاکید بر اینکه تاجران ایرانی، علاوه بر کالای تجاری، کالای فرهنگی و معنوی به هند منتقل کردند، اظهار داشت: آثار تمدنی حیدرآباد و هند حاصل تلاش تمدنی و مشترک ملت ایران و هند است.

روحانی گفت:‌ رابطه شبه قاره هند با ملت ایران، ویژه و کم نظیر است. آثار تمدنی حیدرآباد و هند حاصل تلاش تمدنی و مشترک ملت ایران و هند است.

رئیس جمهور تاکید کرد: زبان فارسی مانع خودباختگی فرهنگی است؛ کرسی های زبان فارسی باید توسعه یابند.

وی افزود: هر ایرانی، سفیر ایران در خارج از کشور است. تحریم میدان ارتباط با ملتها را محدودتر می کند؛ امروز تولید و صادرات انرژی افزایش یافته است.

روحانی با بیان اینکه به دنیا نشان دادیم علاوه بر قدرت دفاعی بالا، قدرت مذاکراتی بالایی داریم، گفت: حاکم فعلی آمریکا بیش از یکسال است می خواهد برجام را از بین ببرد و هر بار می گوید این آخرین امضای من است!

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *