آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

امیری : بندرعباس می تواند به مرکز ورزشهای ساحلی ایران تبدیل شود / باید به تفریح و شادی مردم اهمیت داد

بندرعباس می تواند به بزرگترین شهر ساحلی و گردشگری ایران تبدیل شود .

بازخبر / عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: بندرعباس می تواند به بزرگترین شهر ساحلی و گردشگری ایران تبدیل شود . هنوز ظرفیت های زیادی در این شهر وجود دارد و بدنبال آن می توان فضای تفریحی مناسبی را در این شهر در اختیار مردم قرار گذاشت . امااستفاده از این ظرفیت ها نیازمند همکاری سایر دستگاههای اداری و دولتی است. .
آبتین امیری گفت : باید به شادی و تفریحات سالم اجتماعی و نشاط مردم اهمیت داد . در زندگی آپارتمان نشینی فعلی گسترش محیط های تفریحی در سطح شهر اهمیت زیادی دارد . گسترش فضاهای تفریحی آرامش و نشاط اجتماعی را به همراه دارد و این امر باید دغدغه همیشگی شهرداری باشد .

عضو کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت : آزاد سازی احیاء سواحل بندرعباس خصوصا در غرب محله سورو تحول مناسبی برای ایجاد یک محیط تفریحی سالم و ساحلی ایجاد است .
ما در شورا از این آمادگی لازم برخوردار هستیم تا بودجه مناسبی را برای احداث دهکده ورزش های ساحلی تصویب کنیم .
تحقق این امر نیازمند همکاری دیگر دستگاه ها و آزاد سازی. و واگذاری زمین در نزدیکی ساحل به شهرداری است .
در واقع به نهادهایی که در نزدیکی ساحل اراضی را تملک کرده اند باید گفت : زمین از شما ، ساخت و آبادانی از ما . چرا که انجام کارهای بزرگ بدون همکاری متقابل و همه جانبه امکان پذیر نیست .

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *