آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

نظر شما درباره تخریب برجام چیست؟ عاقبت توافق هسته‌ای چه خواهد شد؟

«رویکرد خصمانه ترامپ در قبال ایران و برجام به کجا خواهد انجامید؟ در نهایت اروپا، روسیه و چین در این بازی چه نقشی ایفا خواهند کرد؟ و …»

بازخبر /  در روزهای اخیر تقلاهای رئیس‌جمهور آمریکا علیه ایران و متحدانش در صدر اخبار بسیاری از رسانه‌های جهان قرار گرفت.

ترامپ از یک سو دست به اعمال تحریم های جدید علیه ایران زده و از سوی دیگر تهدید به کنار کشیدن از توافق هسته ای کرده است.

وی مدعی شده که برجام توافقی فاجعه بار است و آمریکا نمی تواند بدون انجام اصلاحات اساسی به آن پایبند بماند.

تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران علیرغم تایید پایبندی تهران به توافق هسته ای، با انتقاداتی همراه بود و برخی رسانه های غربی هشدار دادند که این رویه موجب جدا شدن واشنگتن از شرکای اروپایی اش خواهد شد.

پس  از آن دولت ترامپ دور تازه تحریم ها علیه حزب الله لبنان را به جریان انداخته و اعلام کرد این تحریم ها با هدف ضربه زدن به ایران، وضع شده است. این تحریم ها هم مورد استقبال اروپایی ها و دیگر قدرت های جهانی قرار نگرفت.

به نظر شما سرانجام رویکرد خصمانه ترامپ در قبال ایران و برجام به کجا خواهد انجامید؟ آیا آمریکا واقعا از توافق هسته ای کنار می کشد یا باید منتظر سناریوی دیگری باشیم؟ در نهایت اروپا، روسیه و چین در این بازی چه نقشی ایفا خواهند کرد؟ و …

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *