آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
امید ذاکری مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان هرمزگان

افتتاح ۱۲ پروژه آبخیزداری با اعتباری بالغ بر شصت و پنج میلیارد ریال در استان هرمزگان به مناسبت دهه فجر

اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان هرمزگان طی یک اقدام بسیار مهم ورود خیرین به سد های کوچک را امکان پذیر ساخته ایم که این امر موجب گردیده تا شاهد ساخت سریع سدهای کوچک باشیم .

بازخبر / دکتر امید ذاکری مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان هرمزگان با عرض تسلیت به مناسبت شهادات حضرت فاطمه زهرا(ع) و تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر بیان کرد : در دهه فجر شاهد افتتاح ۱۲ پروژه آبخیزداری با اعتباری بالغ بر شصت و پنج میلیارد ریال در استان هرمزگان خواهیم بود . ضمن آنکه لازم به یادآوری می باشد که در کل سال ۴۷ پروژه توسط این اداره کل افتتاح گردیده است .

دکتر امید ذاکری ضمن مهم خواندن احداث سدهای کوچک گفت : اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان هرمزگان طی یک اقدام بسیار مهم ورود خیرین به سد های کوچک را امکان پذیر ساخته ایم که این امر موجب گردیده تا شاهد ساخت سریع سدهای کوچک باشیم .

وی تصریح کرد درخصوص رفع تصرف اراضی ملی گفت : اداره کل منابع طبیعی ، یک دستگاه حاکمیتی است که یکی از کارهای مه آن ؛ رفع تصرف اراضی ملی است و باید از یگان حفاظت این اداره بخاطر زحمات شبانه روزیشان در این امر مهم تشکر نمایم.

بابک پارسا /

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *