آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

هشدار جدی اژه ای به ناامن کنندگان جامعه

«امنیت و آرامش در دین جامع و کامل ما جایگاه رفیعی دارد و اگر کسی در جامعه ناامنی ایجاد کند… مجازات سخت گیرانه‌ای در پیش دارد.»

بازخبر /  حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در همایش ناجا و تمدن نوین اسلامی گفت: امنیت و آرامش در دین جامع و کامل ما جایگاه رفیعی دارد و اگر کسی در جامعه ناامنی ایجاد کند،‌ سر گردنه مردم را بگیرد، شهر و روستا و محیط کسب و کار را ناامن کند و در صورتی که این ناامنی با ترس و وحشت مردم توأم باشد و افراد همراه با سلاح سرد و گرم قدرت‌نمایی کنند، مجازات سخت گیرانه‌ای در پیش دارد.

اژه‌ای با اشاره به مجازات این افراد بر مبنای دین گفت: یک پا و یک دست او را می‌توانید قطع کنید، یکی از مجارات‌هایی هم که برای نا‌امن کنندگان جامعه در نظر گرفته شده، یا اعدام آنهاست یا اینکه برای ابد آنها را از مردم جدا کنید که حق بازگشت به زندگی و به سمت مردم را نداشته باشند، این اهمیت نظم و امنیت در جامعه است.سخنگوی دستگاه قضا در ادامه صحبت‌های خود با تشکر از فرمانده نیروی انتظامی به همه فرماندهان ناجا، از فرمانده دلیر، شجاع و متدین سردار رادان که به بنا به خواست مقام معظم رهبری و خواست فرمانده ناجا مرکز مطالعات راهبردی ناجا را فعال کرده‌اند تشکر کرد.

وی گفت:‌ باید قوه قضائیه، نیروی انتظامی و دولت در تراز جمهوری اسلامی باشند اگر می‌خواهند الگو باشند؛ اگر چه مردم و مسئولین راضی هستند اما خودمان نباید راضی شویم.اژه‌ای افزود: باید به جایی برسیم که ناجا برای همه کشورها الگو باشد نه اینکه از تماس اردوغان خوشحال یا ناراحت شویم، باید به جایی برسیم که خدا خوشحال شود و وقتی حرف بزنیم جامعه دیگر حرف نداشته باشد.

وی تصریح کرد: باید به جایی برسیم که اگر در بیابان و خیابانی مردم ماشین پلیس را دیدند آرامش بگیرند، اگر پلیس وارد خانه‌ای شد و خواست خانم یا دختر خانه را با خود ببرد خیالمان راحت باشد که با پلیس می‌رود.سخنگوی قوه قضائیه تصریح کرد:‌ اگر این آرامش پیدا شود و این اطمینان خاطر فراهم شود ما می‌توانیم الگو باشیم و سرمان را بالا کنیم و بگوییم خدا آنچه که تو می‌خواستی محقق شد و اتفاق افتاد.

فارس

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *