آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

همه کاسه‌کوزه‌ها سر ادمین بخت‌برگشته «آمدنیوز» شکست!

مدیران آمدنیوز هربار دلیل انتشار اخبار جعلی و دروغین و ترویج خشونت توسط این کانال ضدانقلاب را اشتباه ادمین جلوه می‌دهند.

بازخبر /  پس  از آنکه کانال ضدانقلاب آمدنیوز به علت ترویج خشونت و تشویق مخاطبان به استفاده از کوکتل مولوتوف علیه پلیس مسدود شد، مدیر این کانال با ادعای مقصر بودن یک ادمین بی‌نام‌ونشان و اعلام اخراج وی، به‌دروغ سیاست های خرابکارانه خود را انکار کرده و چراغ سبزی از سوی تلگرام برای ادامه کار خود دریافت کرد.

خبر منتشر شده توسط بی بی سی در رابطه با مسدود شدن آمدنیوز

اما آیا واقعا تمامی دروغ‌پردازی‌ها و خشونت آفرینی‌ها و… از سوی این کانال ضدانقلاب، تنها به اشتباه یک فرد بازمی‌گردد؟

چندروز پیش‌تر هم آمدنیوز به‌خاطر انتشار اخباری جعلی و دروغین از مخاطبان خود عذرخواهی کرده و آن اشتباه را نیز به ادمین خود نسبت داده بود!

آمدنیوز پس از انتساب مطالبی دروغین به مرحوم آیت‌الله سیدمحمد روحانی و مواجه شدن با اعتراضات در  این رابطه، در پستی تحت عنوان “عذرخواهی از ملت شریف و فهیم ایران و مرجعیت آزاده شیعه” باز هم این رسوایی را به ادمین‌ها نسبت داده و عنوان کرد: “آمدنیوز این خبر جعلی را تکذیب و ادمین را توبیخ می‌نماید.”

عذرخواهی آمدنیوز پس از انتساب مطالب دروغین به آیت الله سیدمحمد روحانی

هرچند این رشته سر دراز دارد و ما در این گزارش قصد نداریم تمام کاسه‌کوزه‌هایی را که بر سر ادمین خیالی آمدنیوز شکسته شده، ذکر کنیم؛ اشاره به یک نمونه دیگر از دروغ‌پردازی‌های آمدنیوز با نام «اشتباه ادمین» خالی از فایده نیست.

آمدنیوز چندی قبل مطالبی دروغین به خانم “سیده زینب موسوی” (خالق شخصیت مشهور امپراطور کوزکو) نسبت داد و مدعی شد او در مصاحبه با روزنامه گاردین به افشاگری علیه رامبد جوان و برنامه خندوانه پرداخته است.

رسانه‌ها بلافاصله این دروغ را فاش کردند و خانم موسوی هم به این بی‌اخلاقی واکنش منفی نشان داد.

آمدنیوزی‌ها برای جمع کردن این آبروریزی، طبق معمول آدرس غلط نشان داده و انگشت اتهام را به سوی مترجم و ادمین نشانه رفتند. (بیشتر بخوانید)

اما حقیقت آن است که آمدنیوز تا کنون هرگونه مطلب بی‌پایه و اساسی را منتشر کرده و به‌محض رو شدن دستش، به‌راحتی از ادمین خود یک مترسک موهوم تراشیده و از برخورد قاطع با آن موجود بخت‌برگشته سخن به‌میان می‌آورد.

در روزهای اخیر به‌دنبال اعتراضات مردمی به گرانی و مشکلات اقتصادی، این رسانه‌نمای دروغ‌پراکن فعالیت خود را در فضای مجازی تشدید کرده است.

به‌عنوان نمونه، فیلمی از یک تجمع خیابانی را دوبار در دو پست مجزا منتشر کرده و یک‌بار آن را به میدان آزادی کرمانشاه و بار دیگر به خیابان خیام ارومیه نسبت داده است! خطای عامدانه‌ای که قبلا نیز توسط این کانال ضدانقلاب صورت گرفته و به قم و سبزوار نسبت داده شده بود. (بیشتر بخوانید)

به‌نظر می‌رسد ادمین‌های بیچاره آمدنیوز -در صورت وجود خارجی- از این به بعد باید بیش از گذشته منتظر توبیخ و جورکشی باشند.

پسندیدم(6)نپسندیدم(6)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *