آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

بیست هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس با دعوت از مهندس قصمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب برگذاری شد.

در این جلسه مقرر شد تا مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان ضمن عملکرد شش ماهه خود به سوالات اعضاء شورای شهر بندرعباس نیز پاسخ دهد.

بازخبر / مهندس قصمی تصریح کرد : صد در صد شهر در بحث آبرسانی تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب می باشد و تقربا” هشتاد و سه درصد نیز تحت پوش جمع آوری فاضلاب این شرکت قرار دارند ، ایشان خاطرنشان کرد : دویست و شش مشترک آب در این شرکت ثبت شده است و

وی در خصوص مخازن پمپاژ آب شهر بندرعباس گفت : خوشبختانه مخازنی که نیاز بازسازی داشتند توانستیم بازسازی انجام دهیم، همچنین در شبکه آبرسانی نیز هر کجا فرسودگی مشاهده شده، عملیات بازسازی صورت گرفته است

مهندس امین قصمی بیان کرد : طی جلسات متعدد و تلاشهای شبانه روزی توانستیم مبالغ قابل توجهی را از بخش اعتبارات ملی برای توسعه شبکه آبرسانی ، تجهیز و تعمیر مخازن و دیگر اقدامات زیربنایی به استان هرمزگان اختصاص دهیم

وی صراحتا” اعلام کرد در خدمات رسانی به بافت فرسوده شهر ، شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان با تمام قدرت پشت شهرداری است و هر نقطه ای را که از طرف شهرداری معرفی گردد در اسرع وقت مشکلات آبرسانی آن منطقه را حل خواهیم نمود .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان همچنین از بازسازی خط لوله آب میناب و شمیل به بندرعباس و خمیر خبر داد و عنوان کرد : بیش از هفده سال از عمر این خط لوله می گذرد و و در سالهای اخیر بسیار شاهد ترکیدگی و هدر رفت آب در این مسیر شرق به غرب بوده ایم لذا با تصمیمات کارشناسانه و اختصاص بودجه مربوطه ، در حال بازسازی و بهسازی این شاهرگ مهم آب هستیم .

عباس امینی زاده شهردار بندرعباس ضمن تشکر و قدردانی از مهندس قصمی ، از ایشان بعنوان یک مدیر بومی موفق یاد کرد و اذعان داشت ایشان با تشکیل یک تیم مدیریتی با علم و دانش بالا توانسته اقدامات خوبی را در استان رقم بزند ، شهردار بندرعباس به اختصاص بخشی از پسآب فاضلاب به شهرداری و فضای سبز نیز اشاره کرد و از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان درخواست کرد تا اجرایی شدن این مهم ، انشعابهای جدید را به فضای سبز شهرداری اختصاص بدهند .

اسماعیل بواشه عضو شورای شهر بندرعباس نیز در این جلسه ، ضمن گرامی داشت سالروز تاسیس نهضت سواد آموزی به فرمان خحضرت امام (ره) ، از مهندس قصمی و شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان بابت حل مشکلات بدهی آب مدارس در شهر بندرعباس تشکر و قدردانی کرد .

پرویز سالاری عضو شورای شهر بندرعباس ضمن گرامی داشت سالروز تاسیس حفاظت سپاه پاسداران در ناوگان هوایی کشور ، از مهندس قصمی بخاطر عملی کردن قولهایش در خصوص توسعه زیرساختی شبکه های آبرسانی تشکر نمود ، همچنین خواستار رسیدگی بیشتر این شرکت جهت مشکلات آب بافتهای فرسوده شهر بندرعباس شد .
حجت الاسلام والمسلمین عامری عضو شورای شهر شهر بندرعباس نیز با طرح سوالی مبنی بر مبلغ آب بها قبوض صادره توسط شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان جلسه را ائامه داد ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان نیز در جواب این سوال به پایین بودن آب بها در این استان اشاره نمود و گفت : حدود هشتاد درصد قبوض صادره ، زیر چهار هزار و سیصد تومان است .

مجید عسگری زاده یکی دیگر از اعضا شورای شهر بندرعباس نیز در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از مهندس قصمی و تیم مدریتی ایشان به بوی نا مطبوع شهر بندرعباس که عمدتا” منشا آن خورها هستند اشاره کرد ، وی همچنین بیان کرد : فاضلاب کشتی های خارجی مستقر در خلیج فارس هم برای محیط زیست مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد .

کیانوش جهانبخش عضو فعال شورای شهر نیز به منفعل ماندن آبشیرینکن نخل ناخدا اشاره نمود و در خصوص آبشیرینکنی مکه قرار است استانهای دیگر را تغذیه نماید گفت ؛ سهم مردم استان هرمزگان از این آبشیرینکن چقدر خواهد بود .

آبتین امیری یکی دیگر از اعضا شورای شهر بندرعباس نیز ضمن تبریک سال نو میلادی و تولد حضرت عیسی ، یاد و خاطره شهدای ارمنی که در دفاع از خاک ایران در جنگ تحمیلی از خاک ایران دفاع نموده اند را گرامی داشت .
وی در خصوص فعالیتهای شهرداری در شهر بیان کرد: شهرداری به تنهایی نمیتواند تمام مشکلات شهر را حل نماید و دستگاه های دیگر نیز باید به کمک شهرداری بیایند ، امیری همچنین خاطرنشان کرد که آبشیرینکنهای احداث شده در استان هرمزگان میتواند اثرات مخرب زیست محیطی برای آبزیان داشته باشد .

 

 

 

بابک پارسا/

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *