آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
رسانه‌های غربی؛

ایران به سرزمین‌های اشغالی نزدیک می‌شود/ حضور پررنگ سردار سلیمانی

«ایران درحال نزدیک شدن به مرزهای اسرائیل است … فرمانده موفق سپاه قدس ایران، تقریبا هر نبرد عمده در عراق و سوریه را تحت کنترل دارد».

بازخبر /  رسانه های غربی از موفقیت بیشتر ایران در نبردهای منطقه خبر می دهند؛ موفقیتی که به عنوان زنگ خطری برای صهیونیست ها مطرح شده است.

آروتز شوا (Israelnationalnews) در یادداشتی زیر عنوان “تحلیل: ایران درحال نزدیک شدن به مرزهای اسرائیل است” به انعکاس این نگرانی می پردازد.

این رسانه صهیونیستی نوشت: ایران پلی زمینی را تکمیل کرده است که مرزهای این کشور در عراق را به بلندی های جولان در سوریه و دریای مدیترانه و نقاط مختلف دیگر وصل می کند.

آروتز شوا مدعی شد: از سوی دیگر ایران درحال ساخت کارخانه هایی در سوریه و لبنان است که موشک های هدایت شونده و دیگر تسلیحات دقیق را تولید می کنند تا بتواند در جنگ آینده با اسرائیل مورد استفاده قرار گیرد.

در ادامه این نوشتار آمده است: وال استریت ژورنال (WSJ) اخیرا فاش ساخت که ایران اکنون ۱۲۵٫۰۰۰ نیروی نیابتی در سوریه دارد که جدای از ارتش رسمی این کشور مشغول فعالیت هستند.

این نیروها تحت فرمان “قاسم سلیمانی” فرمانده موفق سپاه قدس ایران هستند که تقریبا هر نبرد عمده در عراق و سوریه را تحت کنترل دارد.

آروتز شوا نوشت: [سردار] سلیمانی به صورت روزافزونی درحال تبدیل شدن به نیروی مسلط در سوریه و عراق می باشد.

در همین حال خبرگزاری رویترز (Reuters) از موفقیت نیروهای تحت حمایت ایران در نزدیکی مرزهای سرزمین های اشغالی خبر می دهد.

رویترز نوشت: ارتش سوریه و نیروهای تحت حمایت ایران در نزدیکی مرزهای اسرائیل پیشروی داشته اند.

در ادامه این گزارش می خوانیم: نیروهای ارتش سوریه که با شبه نظامیان تحت حمایت ایران تقویت می شوند به آخرین منطقه تحت کنترل شورشیان که محلی استراتژیک در نزدیکی مرزهای اسرائیل و لبنان است نفوذ کرده اند.

رویترز افزود: این پیشروی نشانه دیگری از گسترش نفوذ تهران در کشور جنگ زده سوریه است.

گفتنی است، صهیونیست ها و حامیان غربی آنان نگرانند که با قوت گرفتن روزافزون ایران و متحدانش، شرایط برای برچیده شدن بساط این غده سرطانی از منطقه به صورت کامل فراهم شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *