آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

میدان میوه و تره بار بندرعباس درخور مردم هرمزگان نیست

متاسفانه وضعیت عبور و مرور و همچنین بهداشت میدان تره بار نا امید کننده است.

بازخبر / مجید عسگری زاده عضو فعال شورای اسلامی شهر بندرعباس طی بازدید از میدان میوه و تره بار بندرعباس و گفتگو با اعضا هیئت مدیره اتحادیه بارفروشان این میدان، ضمن ابراز نارضایتی از وضع موجود در میدان میوه و تره بار بندرعباس بیان کرد : متاسفانه وضعیت عبور و مرور و همچنین بهداشت این میدان تره بار نا امید کننده است.

وی افزود : این میوه ها و سبزیجات بر سر سفره خانواده های ما می آید و فرزندان ما از آنها تغذیه میکنند، در حالی که این مکان فاقد بهداشت است ، ضمن اینکه در استان به واسطه وجود شرجی بالا فرایند فساد سریعتر صورت میگیرد.

عضو فعال شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد : حجره داران این میدان تره بار از شایستگان و گنجینه های استان هستند، لذا باید با خدمات رسانی بیشتر و بهتر با این افراد همکاری بیشتری نمود.

مجید عسگری زاده تصریح کرد : با یک تفکیک کار در بین مسئولین اجرایی و با همکاری خود حجره داران میتوان مشکلات موجود را حل نمود، وی گفت ؛ شورای اسلامی شهر از دل مردم است و هدفش حل مشکلات مردم است و حل مشکلات حجره داران این میدان میوه و تره بار باید هرچه سریعتر حل شود.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *