آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

۹۶ میلیارد ریال کشفیات دریابانی هرمزگان

سرهنگ”علی اصغرخرم روی”با اشاره به تشدید گشت های دریایی و ساحلی در مرزهای استان گفت:در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مرزبانان این استان تلاش و همت خود را برای اجرای این مهم به کار بسته و مبارزه خود را با متخلفان اقتصادی دو چندان کرده اند.

بازخبر / سرهنگ”علی اصغرخرم روی”با اشاره به تشدید گشت های دریایی و ساحلی در مرزهای استان گفت:در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مرزبانان این استان تلاش و همت خود را برای اجرای این مهم به کار بسته و مبارزه خود را با متخلفان اقتصادی دو چندان کرده اند.

وی با بیان اینکه مبارزه جدی با ورود کالای قاچاق و برخورد با آن به صورت ویژه در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانان استان قرار گرفته است گفت:مرزبانان استان طی یک هفته گذشته با اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بیش از ۲هزارو۲۰۰کیلومتر از سواحل و ۱۴جزیره استان با توقیف۳۳دستگاه خودرو و شناور موفق شدند بیش از ۹۶ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق را در مرزهای استان متوقف کنند.

سرهنگ”خرم روی” اظهار داشت:در همین راستا ۶۴متهم متخلف اقتصادی نیز با کارهای اطلاعاتی ، تحویل مراجع مسئول شدند.
فرمانده مرزبانی هرمزگان کشف بالغ بر یک هزارو ۵۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر را از دیگر دستاوردهای مرزبانان استان در اجرای این طرح برشمرد.
وی افزود:دریک هفته گذشته ۹۶میلیاردو ۱۹ میلیون و ۱۱۰ هزارریال انواع کالای قاچاق شامل:۵۶هزارکیلوگرم برنج،۴۵ هزارو۶۳۶ پاکت آبمیوه،۶ هزارو۴۹۴ثوب البسه،۱۵هزارو ۳۲۰ لیتر روغن خوراکی،۳۱هزارو۴۱۰کیلوگرم شکر،۵هزارو۶۴۰کیلوگرم چای،۱۱هزارو۷۰۰لیتر سوخت،۶۶۹دستگاه انواع لوازم برقی و هزاران قلم انواع اقلام قاچاق دیگر کشف و ضبط شد.

فرمانده مرزبانی هرمزگان نقش مرزنشینان استان را در افزایش کشفیات کالای قاچاق در استان را بسیار موثر ومثبت ارزیابی کرد و از مرزنشینان هرمزگانی خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در ساحل و دریا مراتب را به مقرهای دریابانی در سطح استان اطلاع تا با متخلفان برخورد شود.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *